„Tai yra bandomasis projektas, nieko panašaus dar nedarėme. Mes norime pasiūlyti žmonėms kitokį būdą sutaupyti kažkiek koreguojant jų pačių pirkimo įpročius, kad jie galėtų ateiti ir ramiai apsipirkti. Dieną žmonės įprastai tvarkosi savo būtinus reikalus, o naktį gali sau ateiti apsipirkti“, – apie akciją kalbėjo „Maxima LT“ atstovė spaudai Renata Saulytė.

„Bent jau dabar tokių planų tikrai neturime, dabar vykdome akciją, kuri gali susilaukti atgarsio, kad akcijų prekės pas mus yra pigesnės nei Lenkijoje“, – DELFI paklaustas, ar neketinama rengti naktinių išpardavimų, sakė prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovas Tomas Vaišvila.

Laisvalaikio ir prekybos centro „Panorama“ direktorius Raimondas Bureika DELFI taip pat sakė, kad jo vadovaujame centre naktinių išpardavimų kol kas rengti neketinama, tačiau apie tai svarstoma.

„Pernai Šiauliuose „Saulės mieste“ organizavome tokią akciją ir galiu pasakyti, kad ji puikiai pasisekė – apyvartos išaugo po tris kartus. Manau, kad šiuo metu žmonėms įvairios mugės ir vietos, kur vyksta prekyba su emocija, patinka“, – kalbėjo R. Bureika.

L.Balaiša: sandėlių išsivalymas

Žmogaus studijų centro konsultantas Lauras Balaiša mano, kad šis naktinis išpardavimas bus gera reklama prekybos tinklui, nes akcija susilauks didelio žiniasklaidos dėmesio.

„Pirkimas naktį lyg ir avantiūra, o žmonėms avantiūros patinka. Patogumo pirkėjams aš čia įžvelgiu mažai, aš nemanau, kad čia patogumo dalykas, tiesiog manau, kad tai yra skandalinga akcija. Tai yra sandėlių išsivalymas ir tiek“, – kalbėjo pašnekovas.

Jo manymu, šia akcija susidomės labiau pinigus skaičiuojantys pirkėjai.

„Tipiškiausias pirkėjas bus tas, kas važiuoja apsipirkti Gariūnuose – vidutinių ir žemesnių pajamų, vidutinio ir žemesnio išsilavinimo, žmogus, daugiau skaičiuojantis pinigus, mažiau impulsyvus, daugiau racionalus. Jis greičiausiai pasiskaičiuos, ar jam to reikia“, – svarstė L. Balaiša.

Naktinės akcijos metu, anot konsultanto, turėtų būti nuperkama nemažai „impulso prekių“ – tų, kurios yra sudėtos prie kasų. „Žmonių energetika jau turbūt bus nusilpusi, jie norės kažkokį šokoladuką nusipirkti ar kažkokios kitos impulso prekės, joms nuolaidų nebus, o antkainiai yra baisiai dideli, taigi jų bus nupirkta daug. Naktį ir vakare žmogaus smegenys persijungia į „relakso“ režimą ir jam lyg ir lengviau pirkti“, – kalbėjo pašnekovas. Taip pat, anot jo, pirkti skatina ir masiškumas – susidomėjusių pirkėjų būrys.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją