Skaitytoja Inga pasakojo „Tele2“ kliente buvusi beveik 20 metų, tačiau visai neseniai nusprendusi pakeisti mobilų operatorių.

Moteris tikino konsultantui telefonu paaiškinusi, kad pasibaigus sutarčiai jos nebepratęs, o vėliau skambtelėjus ir dar kartą pasiteiravus, kaip tiksliai reikia atsisakyti įmonės paslaugų, jai buvo paaiškinta, kad tai galima padaryti tiesiog telefonu.

„Man buvo pasakyta, kad kadangi pokalbiai įrašinėjami, man tereikia aiškiai tai pasakyti ir sutartis nebebus pratęsta. Taip ir padariau.

Nuėjusi į kito operatoriaus saloną pasirašiau naują sutartį, o „Tele2“ dar vakare man atsiuntė žinutę, kad atjungia paslaugos tiekimą. Tą patį vakarą tapome kito tinklo klientais“, – dalijosi ji.

Visgi, kaip tikino, tąkart nutraukti sutarties su įmone jiems nepavyko.

„Liepos mėn. gavau sąskaitą iš seno operatoriaus – 28 Eur. Pamaniau, kad už tas kelias birželio dienas, kai daar buvau jų klientė. Susimokėjau.

Rugpjūčio pradžioje gaunu dar vieną sąskaitą. Suma jau siekė 30 Eur. Paskambinu jiems, jie man sako, kad aš vis dar jų vartotoja. Man paaiškina, kad užregistruos prašymą peržiūrėti ankstesnius pokalbius ir su manimi bus susisiekta.

Žinoma, su manimi niekas nesusisiekė. Gavus raginimą susimokėti vėl skambinu į įmonę. Man sako, kad net nėra užregistruotas buvęs skambutis ir problema“, – pyko Inga.

Galiausiai, kaip teigė, moteriai buvo liepta susimokėti ir už dar vieną mėnesį.

„Man buvo pasakyta, kad aš pirmąjį kartą telefonu neužtikrintai pasakiau, kad nutraukiu sutartį“, – teigė skaitytoja.

Jos manymu, sutartis, greičiausiai, nebuvo nutraukiama piktavališkai.

„Nemaniau, kad taip išvis įmanoma“, – sakė ji ir pridūrė tuos mėnesius buvusi jau kito tinklo klientė.

Redakcija susisiekė su įmone. „Tele2“ viešųjų ryšių vadovė Asta Buitkutė tikino, kad įvyko žmogiška klaida.

„Mūsų kontaktų centras teikia plataus spektro paslaugas tam, kad klientai visus klausimus išspręstų kuo patogiau – skambučiu galima sudaryti arba pratęsti sutartis, įsigyti įrenginius ir atlikti daugybę kitų jiems reikalingų veiksmų.

Šios klientės atveju įvyko žmogiškoji klaida, ir sutartis nebuvo nutraukta iškart, kaip ji pageidavo. Visgi, visuomet keliame sau aukščiausius aptarnavimo kokybės standartus, tad vos sužinoję apie įvykusią klaidą, sutartį iškart nutraukėme ir panaikinome susidariusią mokėjimo sumą už tuos mėnesius, kuomet klientė paslaugomis jau nebesinaudojo“, – sakė A. Buitkutė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)