Šį faktą DELFI patvirtino banko atstovė spaudai Rasa Petruškevičiūtė.
„Šiuo metu dėl problemos ryšio tiekėjo pusėje mūsų klientai negali prisijungti prie DNB banko internete ir mobilaus banko“, – sakė ji.
Pasak atstovės, numatoma, kad DNB banko internete ir mobilaus banko darbas bus atnaujintas artimiausiu metu.
„Atkreipiame dėmesį, kad išsigryninti pinigų bankomatuose ar atsiskaityti DNB mokėjimo kortelėmis galima įprasta tvarka“, – kalbėjo R. Petruškevičiūtė.
Bankas skelbia aptarnaujantis 800 tūkst. individualių klientų ir verslo įmonių.
Trečiadienį DNB atstovė pranešė, kad bankas internete ir mobilus bankas jau veikia be trukdžių.
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt