Vienas gerai informuotas, bet likti neįvardintu norėjęs DELFI šaltinis teigė, kad įmonės darbuotojai jau informuoti, jog bus atleisti. Be to, ketinama kreiptis į teismą dėl bankroto bylos iškėlimo.

Savininkas – vienas turtingiausių Lietuvos verslininkų

Registrų centro duomenimis, vienintelis „Foodout.lt“ akcininkas yra Latvijoje registruota „Foodout Group“. Pastaroji yra rizikos kapitalo įmonės „Goldfish Fund“ portfelyje, o jos komandoje – Jonas Karosas ir vienu turtingiausių Lietuvos verslininkų vadinamas Tadas Karosas.

Tomas Martūnas teigė, kad „Foodout.lt“ valdyboje nebedirba. DELFI nepavyko susisiekti su naujuoju, nuo lapkričio 14 dienos dirbančiu, „Foodout.lt“ direktoriumi Mariumi Neviera.

Tuo metu buvęs įmonės direktorius Vaclovas Pranskūnas sakė, kad situacijos įmonėje komentuoti nebegali.

Foodout.lt
Finansinės problemos

Mažosios bendrijos „Dešrainis24.lt“ atstovas Kristijonas Rimgaila DELFI sakė, kad su „Foodout.lt“ bendradarbiauja 3–4 metus. Jis teigė, kad atsiskaitymai pradėjo vėluoti šiemet.

„Jei anksčiau kaip laikrodis iki 10 mėnesio dienos pervedinėdavo, tai dabar 17 ar 18 dieną susimoka“, – sakė jis.

K. Rimgaila sakė, kad prieš kurį laiką iš „Foodout.lt“ gavo laišką, kuriame rašoma apie laikinas finansines problemas, dėl kurių gali vėluoti atsiskaitymai.

„McDonald‘s“ sustabdė bendradarbiavimą

Kaip DELFI informavo „McDonald‘s“ generalinis direktorius Baltijos šalims Vladimiras Janevskis, šiuo metu restoranų tinklas yra sustabdęs bendradarbiavimą su maisto pristatymo įmone „Foodout“ ir tuo pačiu laikinai nutraukė maisto pristatymo paslaugą Lietuvoje.

„ Apgailestaujame dėl galimai sukeltų nepatogumų savo lankytojams – restoranuose, kaip įprasta, ir toliau tiekiame aukščiausios kokybės maistą. Šiuo metu stengiamės kuo greičiau atnaujinti maisto pristatymo paslaugą ir užtikrinti geriausią maisto bei jo pristatymo paslaugos kokybės lygį“, – sakė jis.

Neatgauna pinigų

„Meatbusters“ vadovas Maksimas Chudasovas teigė, kad šiuo metu „Foodout.lt“ jiems skolingi apie 1 tūkst. eurų. Jis sakė, kad apie pristatymo įmonės problemas nuspėjo dar prieš mėnesį.

„Jie atsiskaitymus vykdė nuo 1 iki 7 mėnesio dienos. Iki 7 dienos nusiųsdavo sąskaitą faktūrą suderinimui, tada mūsų (visų maistininkų buhalterija) nusiųsdavo atgal suderinimą (kaip visi žinome 30 proc. ima nuo išvežimo).

Tarp 7 ir 15 dienos jie padarydavo apmokėjimus. Tačiau spalį nepadarė ir ragelio nekėlė nei 17, nei 18, nei 20 dienomis.

Spalio 22 dieną nuvažiavau į jų biurą, man niekas nekėlė, užeinu į ofisą, tuo metu skambinu, o ragelis į kaminą. Sėdi vadybininkė, sakau, ko nekeli ragelio, tai ji vos neapsiverkusi: neturiu ką jums visiems pasakyti. Sakau, kad pakelk ragelį ir pasakyk, kad problemos, kad valdžia pasakė nemokėti, bet kažkoks atsakymas turi būti, nes pas visus yra užšaldytos nemažos sumos pinigų.

Padėjau ant stalo prašymą, kad mes norime nutraukti bendradarbiavimą ir laukiame paskaičiavimų, tada buhalterija oficialų raštą nusiuntė jiems, tai jie net nesugebėjo už einamąjį mėnesį, už lapkritį atsiųsti paskaičiavimų“, – pasakojo M. Chudasovas.

Apie „Foodout.lt“ įsiskolinimus patvirtino ir „Sushi city“ direktorė Nemyra Siaglo.

„Šiai dienai nebevykdome pardavimo, nes „Foodout.lt“ laiške parašė, kad turi finansinių nesklandumų ir ieško finansavimo. Antradienį pasiekė tokios žinios, kad jie stabdo veiklą“, – sakė ji.

Registrų centrui pateiktų finansinių ataskaitų duomenimis, nuo pat įmonės įkūrimo 2013 metais iki 2017 metų „Foodout.lt“ veikla buvo nuostolinga. 2017 metais grynasis nuostolis siekė -256 289 eurų.

„Foodout Group“ taip pat veikia Latvijoje, Estijoje, Ukrainoje ir Baltarusijoje.

„Sodros“ duomenimis, lapkričio 23 dieną „Foodout.lt“ turėjo 46 darbuotojus, spalį jiems mokėtų atlyginimų iki mokesčių vidurkis siekė 1243,54 euro.

Lėmė akcininkų konfliktas?

Maždaug prieš metus Lietuvoje veiklą pradėjo suomių maisto pristatymo į namus startuolis „Wolt“. Kitas „Foodout.lt“ konkurentas yra maisto užsakymo internetu platforma „Lėkštė.lt“.

„Lėkštė.lt“ vadovas Tomas Vonžodas DELFI sakė, kad jo žiniomis, problema „Foodout.lt“ lėmė ne išaugusi konkurencija, o pačios įmonės akcininkų konfliktas.

T. Vonžodas tvirtino, kad šiuo metu maisto į namus rinka Lietuvoje yra auganti.

„Šie metai bus pelningi. Jei liksime dviese su „Wolt“, neišvengiamai ateis ir trečias žaidėjas, ilgai dviese nebūsime.

Galbūt tas pats „Foodout.lt“ atgims su kokiu nors nauju pavadinimu, bet su ta pačia platforma ir tais pačiais klientais bei restoranais“, – svarstė „Lėkštė.lt“ vadovas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (147)