Tyrimus atliekančios ir šiuos topus sudariusios bendrovės „Nielsen“ vadovas Baltijos šalims Artūras Urbonavičius sako, kad visose Baltijos šalyse įprasta, kad gyventojai linkę pirmenybę teikti vietinių gamintojų maisto produktams, o higienos ir švaros prekėse pirmauja importiniai ženklai. Lietuviškų populiarumas auga, tačiau norint įsitvirtinti pirkėjo sąmonėje dar prireiks laiko.
Štai maisto ir bakalėjos prekių sąrašo populiariausių ženklų dešimtuke vos dviems užsienio ženklams („Jacobs“ ir „Paulig“) atsirado vietos, kitas pozicijas užėmė lietuviški prekės ženklai. Pirmą vietą- „Dvaras“, antroje vietoje - „Vilniaus duona“, trečia vieta atiteko prekės ženklui „Rokiškio naminė/-is“. Toliau rikiuojasi: „Krekenavos“, „Jacobs“, „Paulig“, „Gardėsis“, „Tarybinė/-ės/-is“, „Nematekas“, „Biovela“.
Gėrimų prekių ženklų sąraše taip pat dominuoja vietinių gamintojų vardai ir rikiuojasi taip: „Lithuanian vodka“, „Švyturys“, „Alita“, „Utenos“, „Tauras“, „Sobieski“, „Kalnapilis“, „Stumbras“, „Coca-Cola“, „Elmenhorster“.
Kitokia situacija asmens higienos ir švaros priemonių sąrašuose. Į juos iš lietuviškų patenka tik po vieną - „Margarita“ ir „Gritė“. Tiesa, tualetinio popieriaus gamintojui „Gritei“ atiteko pirmoji vieta namų ūkio priežiūros priemonių ženklų populiarumo sąraše, toliau rikiuojasi: „Kleenex“, „Persil (Henkel)“, „Ariel“, „Zewa“, „Bonux“, „Renova“, „Fairy“, „Bref“, „Rex“.
Asmens higienos priemonių ženklų sąrašas atrodo taip: „Pampers“, „Nivea“, „Gillete“, „Always“, „L' oreal Paris“, „Huggies“, „Margarita“, „Colgate“, „Maybelline“, „Head&Shoulders“.