Kaip pranešė bendrovė, planuojama, kad kitais metais veikti pradėsiančiame operatoriaus kontaktų centre iš viso dirbs 100 darbuotojų, o iš jų 70 bus naujai įdarbinti.
„Šį sprendimą priimti paskatino mūsų prieš daugiau kaip dvejus metus įkurtas verslo klientų aptarnavimo centras Kaune. Pamatėme, kad vidaus komanda greičiau priima sprendimus, todėl gali sparčiau bei kokybiškiau aptarnauti klientus“, – pranešime sako „Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis.
Kontaktų centrui vadovaus neseniai prie „Tele2“ komandos prisijungusi Vitalija Barzdėnė.
„Jau pradedame atrankas – planuojame priimti iki 70 naujų darbuotojų, dirbsiančių pilnu etatu arba dalį darbo dienos. Pirmiausiai ieškosime komandų vadovų ir mokymų specialistų, rinksimės tiek iš vidinių, tiek iš išorės kandidatų“, – teigė P. Masiulis.