„Visų pirma, daugiausia asmenų domina, ar jau įmonė yra pateikusi oficialią informaciją. Dar šiuo metu oficialios informacijos iš įmonės nėra pateikta, ji turi 72 valandas nuo pažeidimo paaiškėjimo momento pranešti institucijai, kol kas tai nepadaryta“, – žurnalistams trečiadienį sakė R. Andrijauskas.

Jo teigimu, susisiekus su įmonės atstovais, buvo nurodyta, kad informacijos kiekis yra didelis.

„Jie tikisi, kad darbo dienos pabaigoje ši informacija bus pateikta“, – sakė institucijos vadovas.

R. Andrijauskas sakė, kad dar negalima pasakyti, kada buvo nutekinti duomenys.

„Situacija paaiškės po oficialaus pranešimo. Antras dalykas, po tyrimo, nes mes dar į pačią įmonę kol kas nėjome, nes suprantame, kad įmonė pati turi tam tikros veiklos išsianalizuoti ir įsivertinti. Suprantame, kokia informacija gali atskleisti, kada yra įvykęs tas tikrasis duomenų saugumo pažeidimas. Patys galime atsakyti į klausimą, jei mums pavyktų gauti tam tikrą informaciją, bet neatmetame galimybės, kad gali tekti kreiptis į atitinkamas institucijas. Kada įvyko duomenų saugumo pažeidimas ir ar jis buvo įvykęs 2018 metų vasarį, atsakyti dar negalime“, – nurodė R. Andrijauskas.

ELTA primena, kad paaiškėjus, jog kibernetiniai nusikaltėliai forume paskelbė apie 110 tūkst. Lietuvoje registruotų automobilių nuomos paslaugas teikiančios „CityBee“ klientų informaciją, Lietuvos kriminalinės policijos biuras pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl pavogtų duomenų.

Teisingumo ministrė Evelina Dobrovolska antradienį per spaudos konferenciją sakė, kad rizikos, kylančios nutekėjus dalies „CityBee“ klientų asmens duomenims, yra laikomos mažomis, todėl nukentėjusiems asmenims kol kas nesiūloma keisti banko kortelių ar vairuotojo pažymėjimo.

Lietuvos banko Priežiūros tarnybos direktorė Jekaterina Govina anksčiau trečiadienį sakė, kad, remiantis turima informacija, tikimybė, jog nutekintais duomenimis galima pasinaudoti įsigyjant prekes ar paslaugas, imant kreditus, yra maža.