„Kiekvienais metais sulaukiam daugiau negu 18 tūkst. paklausimų tiek iš perkančiųjų organizacijų, tiek iš tiekėjų įvairiais klausimais – tiek dėl ataskaitų pildymo, tiek centrinės viešųjų pirkimų informacinės sistemos veikimo ir taip toliau. Mūsų tikslas yra šitą dedamąją minimizuoti, pasinaudojant dirbtinio intelekto suteikiamomis priemonėmis ir galimybėmis“, – kalbėjo VPT vadovas.
Paklaustas apie progresą Nacionalinio stadiono koncesijos sutarties vertinime, D. Vedrickas teigė, kad kol kas tarnyba vis dar atlieka vertinimą ir išvadas žada pateikti po 2–3 savaičių.
(„Aptarėme – ELTA) kaip pasikeitė viešųjų pirkimų sistema, rodikliai, duomenys (...) Kalbėjome šiek tiek apie ateities perspektyvas, kokie šių metų Viešųjų pirkimų tarnybos esminiai darbai, lyderystė ir prioritetai. Taip pat kalbėjome apie tokius dalykus kaip trumposios maisto tiekimo grandinės, nacionalinio saugumo aspektai, socialiai atsakingi pirkimai“, – žurnalistams po susitikimo su prezidentu kalbėjo D. Vedrickas.
VPT vadovas dar paminėjo, kad tarp pokalbio temų buvo ir viešųjų pirkimų sistemos centralizavimas, šios srities specialistų atestavimas.
„Pagrindinės siekiamybės yra skambučių centro įdiegimas, tipinės prekių paslaugų ir darbų sutartys, kuriomis galėtų vadovautis tiek perkančiosios organizacijos, tiek tiekėjai, ir jos pagal įstatymą tampa privalomos (...) pirkimų valdysenos skyriaus įsteigimas, kad būtent į pirkimus žiūrėtume daugiau per vadybinę prizmę ir vertintume tuos veiksmus, kurie vyksta perkančiosiose organizacijose, ieškotume atsakymų, kodėl tai neleidžia pasiekti tam tikrų užsibrėžtų tikslų arba kodėl viešųjų pirkimų rezultatai nėra džiuginantys“, – apie būsimus tarnybos prioritetus kalbėjo jis.