Didžiausia JAV bevielių įrenginių pardavėja aukojo savo paskutiniojo 2016-ųjų ketvirčio pelną mažindama kainas, bet priviliojo mažiau naujų klientų nei tikėjosi. Skelbiama, kad kompanija pritraukė 591 tūkst. naujų klientų, kai tuo tarpu 2015-aisiais šis skaičius siekė 1,5 milijono. Palyginti, konkurentai „T-Mobile“ priviliojo 1,2 mln. naujų klientų.
Didėjant iššūkiams bevielėje rinkoje, „Verizon“ verslą kreipia nauja kryptimi – 2015-ųjų pabaigoje įkūrė interneto transliacijų paslaugą „Go90“, siekdama pritraukti interneto naudotojus bei konkuruoti su „Facebook“ ir „Google“ transliacijų ir reklamos rinkose.
Tačiau užmojai kol kas nepasiekiami – „Go90“ praėjusią savaitę atleido 155 darbuotojus.
„Verizon“ akcijos krito 2,1 procento iki 51,30 JAV dolerių prieš šio ryto Niujorko akcijų biržos pradžią.