VPT išvadoje teigiama, kad pirkdamas scenos modernizavimo ir apšvietimo įrengimo paslaugas, reikalavo iš dalyvių dvigubai didesnių metinių pajamų, nei galėjo.
Pirmoje konkurso dalyje, kuria siekta įsigyti scenos modernizavimo paslaugas, numatoma konkurso vertė siekė beveik 2,8 mln. eurų be PVM, o antroje dalyje - 434 tūkst. eurų. Taigi, Kauno muzikinis teatras iš dalyvių reikalavo, kad jų metinės veiklos pajamos atitinkamai siektų 2,8 mln. eurų ir 435 tūkst. eurų, nors, anot VPT, turėjo reikalauti dvigubai mažiau.
„Perkančioji organizacija, nustatydama neproporcingą pirkimo sutarties trukmei reikalaujamų pajamų sumą ir nesivadovaudama kvalifikacijos metodikos nuostata, apribojo tiekėjų konkurenciją ir jų galimybę dalyvauti pirkime taip pažeisdama įstatymo nuostatą“, - teigiama VPT išvadoje.
Be to, pasak VPT, teatro pirkimo komisija jau vykstant konkursui panaikino vieną iš kvalifikacijos reikalavimų - mokumo koeficientą, tačiau apie tai informavo tik prie pirkimo jau prisijungusius dalyvius.
„Keičiant esmines pirkimo sąlygas nepakanka informuoti tik prie pirkimo prisijungusius tiekėjus, todėl, atlikus esminius pakeitimus, pirkimas turi būti nutrauktas ir paskelbtas naujas“, - teigia VPT.
Tarnybos teigimu, konkurse buvo ir kitų pažeidimų, susijusių su reikalavimų pirkiniams specifikacijomis, konkurso kriterijų pasirinkimo ir kitų.
VPT nurodė nutraukti pirmąją konkurso dalį, antrojoje pats teatras atmetė pateiktus pasiūlymus.