Lietuvos bendrovė pranešė, jog kreipėsi į tiekėjus ir kitus kreditorius, siekdama susitarimo dėl įsiskolinimų sumažinimo ir kitų su tuo susijusių veiksmų.
„Pandemija tapo itin sunkiu išbandymu daugeliui aviacijos įmonių, įskaitant Lietuvoje veikiantį „Avion Express“. Norėdami įveikti jos iššūkius, 2020 metais įmonėje įvykdėme daug pokyčių. Tolesnis mūsų žingsnis, po per pastaruosius 8 mėnesius atliktų verslo koregavimo bei optimizavimo yra finansinis restruktūrizavimas“, – pranešime sako „Avion Express“ generalinis direktorius Darius Kajokas.
Pasak jo, šiuo sprendimu bendrovė siekia suderinti kreditorių interesus ir užtikrinti veiklos tęstinumą.
Bendrovė žada tęsti veiklą ir vykdyti įsipareigojimus, keleivinei aviacijos rinkai atsigaunant po pandemijos ir jos padarinių.
2019 metų ataskaitoje „Avion Express“ nurodė, kad koronaviruso krizė smarkiai paveiks jos rezultatus – ji prognozavo, kad dėl to praras „reikšmingą pajamų dalį“ bei pelno.
„Avion Express“ nuo pavasario atleido daugiau nei 50 darbuotojų. „Sodros“ duomenimis, rugsėjį įmonėje dirbo 86 žmonės.
„Avion Express“ praėjusiais metais gavo 149,523 mln. eurų pajamų – 23 proc. daugiau nei 2018 metais (121,552 mln. eurų), jos grynasis pelnas augo beveik penkis kartus (392 proc.) iki 17,273 mln. eurų (3,51 mln. eurų).
Praėjusių metų vasaros sezono metu bendrovė turėjo 21 „Airbus A320“ ir „Airbus A321“ orlaivį. Palyginti su 2018-aisiais parkas išaugo 17 proc.
Praėjusių metų pabaigoje 100 proc. bendrovės akcijų valdė Prancūzijos „Eyjafjoll“, o pagrindinė patronuojanti įmonė buvo Kipro „Avia Solutions Group“, kuri per Latvijos „Smart Aviation Holdings“ ir „Eyjafjoll“ valdė 100 proc. „Avion Express“ akcijų. Kontroliuojantysis tikrasis naudos gavėjas yra G. Žiemelis.