„Geopolitinė situacija, karas Ukrainoje ir ekonominė recesija lėmė, kad „Bunasta“ prarado reikšmingą dalį užsakymų. Iššūkis – išties didelis, todėl turėjome veikti greitai ir imtis sprendimų, kurie per trumpą laikotarpį padėtų įmonės veiklos rezultatus sugrąžinti į buvusį tašką: atidaryti naujas rinkas ir pritraukti klientų.

Susidariusioje situacijoje mano sugrįžimas iš savininko atgal į vadovo poziciją, reiškia norą pasinerti į vieną tikslą – „Bunasta“ sugrąžinimą į viršukalnę“, – sako J. Adomavičius.

Trumpuoju laikotarpiu J. Adomavičiaus užsibrėžti tikslai: padidinti ir sustiprinti komandą, kuri maksimaliai atlieptų klientų lūkesčius ir atitiktų aukščiausius klientų aptarnavimo standartus, startuoti su naujomis paslaugomis ir tris kartus padidinti užsakymų apimtį Vakarų Europoje.

„Norime pasiekti, kad iki 2030 m. kas trečias automobilis, kertantis Europos muitinę, važiuotų su „Bunasta“ garantija“, – tvirtina naujasis įmonės vadovas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją