Įmonės pranešime žiniasklaidai pažymima, kad pernai fiksuotas visų lauko reklamos formatų augimas. Labiausiai augusi kategorija buvo skaitmeninė lauko reklama, augimas siekė 46 proc., palyginti su 2021 m. Taip pat 2022 m. augo prekės ženklų investicijos į klasikinį mažąjį ir reklamos skydų formatą, atitinkamai 31,4 proc. ir 23,6 proc., palyginti su ankstesniais metais.
Apžvelgiant kategorijas, didžiųjų klientų dešimtukas išliko panašus, jame dominuoja mažmeninės prekybos, telekomunikacijų paslaugų ir automobilių pramonės žaidėjai.
„Taip pat fiksavome, kad pramogų kategorija investicijas į lauko reklamą augino 50 proc., mažmeninės prekybos kategorija – 24 proc. Kartu nuosekliai augo ir kitos kategorijos: baldų ir būsto įrengimo – 31 proc., o finansų sektorius – 11 proc.
Žvelgiant į ateitį, šiemet matome lauko reklamos rinkos augimo tendenciją, prognozuojame, kad prekės ženklų investicijos į lauko reklamą augs apie 9 proc.“, – teigia „JCDecaux Lietuva“ vadovė Žaneta Fomova.