„Globali baldų prekybos rinka pradeda siųsti pirmuosius gyvybingumo signalus, tačiau jie dar silpni. (…) Mūsų klientai atsargiai priima sprendimus dėl didesnių užsakymų ir laukia, kol bankų palūkanų normų mažinimas padarys reikšmingesnį poveikį pirkėjų elgesiui. Pagal pardavimų apimtis pastebime, kad Skandinavijos ir Beniliukso rinkose pirkėjai vis dažniau užsuka į parduotuves, čia augame po 14–15 procentų“, – situaciją Europoje apžvelgia „Kauno baldai“ vadovas Tomas Mauricas.
Pasak jo, dėl sumažėjusios paklausos kritusios žaliavų kainos, logistikos kaštai, stabilizavęsi energijos sąnaudos veikia galutinę produkto kainą. O tai yra didžiausias veiksnys, skatinantis pirkėjus atnaujinti savo baldus.
Įmonei pardavimus auginti padeda ir Skandinavijoje bei Beniliukso šalyse plečiamas prekybos taškų skaičius. Kad patenkintų augantį poreikį, „Kauno baldai“ šiuo metu siekia pritraukti naujų darbuotojų ir bendrą jų skaičių nuo 380 padidinti dešimtadaliu.
Taip pat bendrovė yra numačiusi naujausia beveik 1 mln. eurų investicija į procesų automatizavimą.
„Naujai įdiegta išmani konvejerinė sistema padeda valdyti produktų srautą. O robotizuotos pakavimo mašinos leidžia procesą atlikti perpus greičiau – iki šiol tai trukdavo 5–6 min., dabar gaminys supakuojamas per 1–3 minutes“, – teigia „Kauno baldų“ kokybės ir efektyvumo vadovas Martynas Paulauskas.
SBA minkštųjų baldų gamintoja „Kauno baldai“ praėjusiais metais produkcijos pardavė už daugiau kaip 26 mln. eurų.