Pasak „Bolt Food“ vadovo Baltijos šalyse Justino Bambalo, laikotarpis, kai ilgėja tamsus paros metas ir prastėja orai, naujam plėtros žingsniui pasirinktas neatsitiktinai.
„Lygiai taip pat ir restoranai mažesniuose miestuose nebėra tiek priklausomi nuo sezoniškumo, kai tenka uždaryti lauko terasas ir labiau pasikliauti ištikimais klientais. Atvirkščiai: vos per kelias sekundes vartotojo telefone pasiekiamas skaitmeninis meniu verčia investuoti į pokyčius, naujoves bei maisto kokybę“, – pranešime cituojamas J. Bambalas.
Jo nuomone, maisto pristatymo paslaugą galima vertinti kaip miesto infrastruktūros dalį. Miestiečiams ji suteikia galimybę sutaupyti laiko virtuvėje, kavinėms atveda papildomų klientų, o kurjeriams sukuria sąlygas papildomai uždirbti. Su dauguma populiariausių restoranų dėl bendradarbiavimo buvo sutarta iš anksto, tačiau netrukus pasirinkimas programėlėje bus platesnis.
Šiuo metu vartotojai jau gali užsisakyti iš tokių jiems gerai pažįstamų prekių ženklų, kaip „Hesburger“, „Express Pizza“, „Crisperia“, „Charlie Pizza“ ir kt.