Įrengti šiuo metu didžiausią, 116 kv. m., tinklo parduotuvę bendrovei kainavo daugiau kaip 150 tūkst. eurų. Prekybos centras reikalavo, kad baldai būtų pagaminti iš tvarių medžiagų, atsparūs ugniai, sertifikuoti.

 Lietuvių „Candy POP“ atsidarė Lenkijoje

Pirmosios „Candy POP“ parduotuvės Lenkijoje atidarymui bendrovė skyrė rekordinį rinkodaros biudžetą – per 40 tūkst. eurų.

„Candy POP“ asortimente – saldumynai, užkandžiai ir gėrimai, kurių didžioji dalis atkeliauja iš JAV, Azijos ir kitų, Baltijos šalių regiono ragautojams egzotinių kraštų. Šiuo metu „Candy POP“ parduotuvių tinklą sudaro 21 parduotuvė, iš kurių 12 veikia Lietuvoje, 5 Latvijoje, 3 – Estijoje ir 1 Lenkijoje.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją