Įmonė praneša, kad praėjusiais metais 4 kartus padidino klientų skaičių, dvigubai – pardavimo pajamas. Bendrovė 2021 m. fiksavo 3,45 mln. grynąjį veiklos nuostolį.

„Enefit“ (...) pernai skaičiavo pirmuosius pelningus metus: klientų skaičius augo 4 kartus, pardavimo pajamos – daugiau nei dukart, o normalizuotas pelnas, eliminavus nerealizuotų ateities finansinių sandorių įtaką, pasiekė 2,5 mln. Eur“, – rašoma „Enefit“ pranešime spaudai.

„Enefit“ pardavimo pajamos, lyginant su 2021 m., išaugo nuo 174,2 mln. iki 434,7 mln. eurų (150 proc.). Klientų skaičius per 2022 m. išaugo nuo 32 tūkst. iki 120 tūkst.

„Mūsų brangiai pirkta elektra bei sudaryti ateities sandoriai smarkiai didino pardavimo pajamas, tačiau svarbiausias pasiekimas tai, kas 2022-ieji, po daugiau nei 15 metų įmonės veiklos, investuojant į augimą ir sprendimus klientams, tapo pirmaisiais, kuomet turime teigiamą veiklos rezultatą“, – jame cituojamas „Enefit“ direktorius Vytenis Koryzna.

Jo teigimu, įmonė, nepaisant brangstančių žaliosios energijos kilmės sertifikatų, ir toliau laikosi strategijos privatiems klientams siūlyti tik iš atsinaujinančių šaltinių pagamintą elektros energiją.

„Energijos skirstymo operatoriaus birželio 26 d. duomenimis, „Enefit“ yra trečias didžiausias nepriklausomas elektros tiekėjas buitiniams vartotojams Lietuvoje su 122 355 klientų („Elektrum Lietuva“ aptarnauja 169,3 tūkst., „Ignitis“ – 918,8 tūkst. gyventojų)

„Enefit“ priklauso Estijos Vyriausybės valdomai energetikos grupei „Eesti Energia“.

Šaltinis
Temos
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją