Pasak bendrovės, sėkmingus rezultatus lėmė įmonių grupės valdymo modelio pertvarkymas, efektyvumo padidinimas, išaugusios įgyvendinamų projektų apimtys ir nauji įsigijimai.

UAB „Fegda grupė“ vadovas Gediminas Gribulis sakė, kad 2023-ieji visai įmonių grupei tapo prisitaikymo prie sudėtingos geopolitinės aplinkos ir valdymo procesų pertvarkymo metais. 2022 m. įkurta „Fegda grupė“ suvienijo susisiekimo infrastruktūros įmones „Fegda“, „Tilsta“, ir „SRP projektas“, o 2023 m. įmonių grupę papildė įsigyta Alytaus kelių infrastruktūros bendrovė „Alkesta“.

Kaip vieną svarbiausių dedamųjų konsoliduotų įmonių grupės rezultatų augimui G. Gribulis įvardija gerokai išaugusias įgyvendinamų projektų apimtis.

Pernai „Fegda grupės“ įmonės įgyvendino „Via Baltica“ rekonstrukcijos, „Rail Baltica“ geležinkelio vėžės vystymo projektus, užbaigė kelerius metus trukusias Nemuno bunų statybas, tęsė darbus rekonstruojant Klaipėdos jūrų uosto krantines, taip pat didino apimtis įgyvendinant infrastruktūros projektus privačiame sektoriuje (vėjo jėgainių parkų, energetikos ir kt.)

„Mūsų įgyvendinamų projektų apimtys išaugo keletą kartų, todėl kūrėme ir naujas darbo vietas – darbuotojų skaičius įmonių grupėje padidėjo nuo 800 iki 1,3 tūkst. Didelį postūmį tam suteikė ir Lietuvos valstybės strategija – perkančiųjų organizacijų „Via Lietuva“, „LTG Infra“, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos, Vidaus vandens kelių direkcijos, Krašto apsaugos ministerijai pavaldžių institucijų pernai pradėti įgyvendinti strateginiai susisiekimo infrastruktūros projektai“, – pranešime teigė „Fegda grupės“ vadovas G. Gribulis.

Vadovas pažymi, kad investicijos į susisiekimo infrastruktūros kūrimą ir atnaujinimą kuria didelę pridėtinę vertę Lietuvos valstybei – tai yra investicijos, kurios galiausiai sugrįžta per naujas darbo vietas, ekonomikos augimą, mokesčių surinkimą bei greitą ir efektyvią krašto gynybą.

„Mes labai vertiname galimybę prie to prisidėti. Po ilgo laiko Lietuvoje pagaliau tikrai jaučiame akivaizdų Lietuvos valstybės norą paspartinti infrastruktūros projektų įgyvendinimą kuriant ilgalaikę, stabilią ir efektyvią infrastruktūros plėtros bei gynybos strategiją, panaudojant tam visų Lietuvos įmonių, turinčių reikiamą patirtį šioje srityje, pajėgumus. Tai verčia pasitempti ne tik mus, bet ir mūsų konkurentus, nes Lietuvoje per daugiau nei 30 metų dar niekada nebuvo tiek daug vienu metu įgyvendinamų didelių infrastruktūros projektų, kaip yra numatyta artimiausiu laikotarpiu“, – teigė G. Gribulis.

2023 m. gegužę „Fegda grupė“ įsigijo restruktūrizuojamos Alytaus bendrovės „Alkesta“ kontrolinį akcijų paketą. Didžiausia susisiekimo infrastruktūros įmonė Pietų Lietuvoje „Alkesta“ sėkmingai integravosi į įmonių grupės sudėtį – įmonė pernai beveik du kartus padidino pardavimo pajamas, iškopė iš nuostolių ir 2023 metus baigė jau dirbdama pelningai.

„Fegda grupei“ taip pat priklauso penkios asfaltbetonio gamyklos Lietuvoje, tarp jų – ir pernai pastatyta nauja asfalto gamykla Vilniuje, galinti pagaminti 260 tonų asfalto per valandą.

Į gamybinių pajėgumų stiprinimą, naujų technologijų diegimą ir transporto parko atnaujinimą įmonių grupė šiemet planuoja investuoti daugiau nei 8 mln. Eur. Pasak „Fegda grupės“ vadovo, tai yra būtina siekiant išlikti konkurencingiems, norint kokybiškai ir laiku įgyvendinti didelės apimties projektus.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją