Bendrovės iki šiol pritrauktų investicijų suma padidėjo iki 11 mln. JAV dolerių. Tarp naujų investuotojų yra gerai žinoma Silicio slėnyje įsikūrusi itin garsi tarptautinė skaitmeninės reklamos augimu užsiimanti bendrovė „Aleph Group Inc.“, taip pat privatūs investuotojai, tokie kaip „Treasure Data“ įkūrėjas ir generalinis direktorius Kazuki Ohta, „Heep Agency“ įkūrėjas Magnusas Lundinas, vienas iš „Oberlo“ (vėliau įsigyta „Shopify“) įkūrėjų Tomas Šlimas ir kiti.
Ši investicija leido „Genus AI“ tapti vienais iš lyderių tarp įmonių, kurios, pasitelkusios dirbtinį intelektą, leidžia tiesiogiai vartotojams pardavinėjantiems ir elektronine komercija užsiimantiems prekės ženklams didinti pardavimų augimą socialiniuose tinkluose, tokiuose kaip „Facebook“, „Instagram“, „TikTok“, „X“ ir „Pinterest“. Anksčiau bendrovė yra pritraukusi investicijų iš pirmaujančių rizikos kapitalo ir verslo angelų investuotojų Europoje ir JAV, pavyzdžiui, „Picus Capital“, „Transamerica Ventures“, „Maschmeyer Group Ventures“, „HDI“ ir kt.
Bendrovė planuoja investuoti į infrastruktūrą, taip pat įtraukti papildomų integracijų ir funkcijų į besiplečiančią dirbtinio intelekto platformą. Šiuo metu „Genus AI“ platforma yra viena iš lyderių kuriant generatyvinę reklamą tarp gerai žinomų JAV prekių ženklų.
„Vien tik šiais metais mes jau sugeneravome daugiau nei 10 mln. prekių vaizdų geriausiems prekių ženklams, tokiems kaip „Parks Project“, „Annie Selke“, „Awe Inspired“, „Peter Thomas Roth“ ir daug kitų. Dirbtinis intelektas keičia tai, kaip prekės ženklai auga ir bendrauja su savo vartotojais. Mūsų tikslas yra pasiekti, kad šios itin greitai besivystančios dirbtinio intelekto technologijos būtų prieinamos visiems, tad mes palaipsniui atveriame platformą mažesniems prekių ženklams“, – pranešime sakė „Genus AI“ bendrasteigėjis ir generalinis direktorius dr. Tadas Jucikas.