Tai penktadienį pranešė pati bendrovė.
Kaip teigiama, Rusijos įmonė „Arnest Group“ už simbolinę 1 euro kainą perims visas akcijas, įskaitant septynias alaus daryklas. „Heineken“ skaičiuoja, kad patirs maždaug 300 mln. eurų nuostolių.
2022 m. vasarį prasidėjus Rusijos visapusiškai invazijai į Ukrainą ir Maskvai dėl to susilaukus Vakarų sankcijų, daugybė Vakarų kompanijų nusprendė palikti Rusijos rinką. Tokį sprendimą priėmė ir „Heineken“, kuri pasitraukimo procesą pradėjo 2022 m. kovą. Rusijoje nebebuvo parduodamas šio prekinio ženklo alus.
Nepaisant to, gamintojas vėliau susilaukė kritikos, nes tęsėsi kita veikla, o Rusijos rinką pasiekė naujų prekinių ženklų alus.
Pasitraukimas iš Rusijos užtruko ilgiau nei tikėtasi, tvirtino „Heineken“ vadovas Dolfas van den Brinkas. „Nors užtrukome kur kas ilgiau nei tikėjomės, šis sandoris padeda apsaugoti mūsų darbuotojų pragyvenimą ir leidžia mums atsakingai pasitraukti iš šalies“, – pareiškė jis.
„Heineken“ grupei priklausančio prekinio ženklo „Amstel“ alaus pardavimai ir gamyba bus nutraukti per artimiausius šešis mėnesius.
„Arnest Group“ verčiasi pakavimo medžiagų, kosmetikos ir namų apyvokos prekių gamyba. Pasak „Heineken“, buvo užtikrinta, kad maždaug 1,8 tūkst. darbuotojų neprarastų darbo ateinančius trejus metus.