Skelbiama, kad įmonės uždirbtas pelnas pernai siekė 21,7 mln. eurų ir buvo 4 proc. mažesnis nei 2021 m. Anot įmonės, daugiausia tai lėmė investicijų padidinimas.
Komentuodamas „Adform“ finansinius rezultatus vadovas Lietuvoje įmonės vadovas Irmantas Venckus akcentavo tvaraus augumo siekį.
„Vienas didžiausių įmonės prioritetų yra tvarus augimas, kurį atspindi tiek 2022 m. finansiniai rezultatai, tiek išlaikomas stabilus įmonės darbuotojų skaičius“, – teigė „Adform Lietuva“ vadovas.
„Esame IT įmonė, kurioje siekiame sutelkti tiek startuolio, tiek didelės korporacijos geriausias savybes. Viena vertus, pasižymime startuolio lankstumu ir organizacine kultūra, o kita vertus, iš startuolių išsiskiriame stabilumu, kuris paprastai yra būdingas didelėms korporacijoms. Tai yra mūsų išskirtinumas IT rinkoje, kurį labai vertina mūsų darbuotojai, ir vienas pagrindinių mūsų principų, kurio laikomės ir savo verslo plėtros strategijoje“, – pridūrė I. Venckus.
Nors pagrindinė „Adform“ būstinė yra Kopenhagoje, o įmonė veiklą vykdo 24-iose šalyse, daugiau nei pusė visų „Adform“ darbuotojų, apie 370, dirba Lietuvoje, biuruose Vilniuje ir Kaune, o įmonės padalinys Lietuvoje išlieka didžiausiu ir svarbiausiu talentų ir produktų vystymo centru.
„Nuo 2006 metų, kai „Adform“ pradėjo vykdyti veiklą Lietuvoje, gerokai praplėtėme tiek darbuotojų skaičių, tiek funkcijas, kurios dabar apima produktų kūrimą ir vystymą, klientų aptarnavimą, pardavimų, finansų operacijas ir personalo formavimą bei organizacinės kultūros plėtojimą globaliu mastu.
Kitaip tariant, Lietuvoje yra sutelkta nemažai centrinių „Adform“ pareigybių bei strateginių funkcijų, tad įmonei toliau augant ir plečiant savo veiklą globaliai, Lietuvos vaidmuo įmonės struktūroje išlieka labai reikšmingas“, – sakė „Adform Lietuva“ vadovas.