„Pradėjome Japonijoje, Jungtinėje Karalystėje ir Italijoje. Lietuva mūsų korporacijai tapo ketvirtąja rinka pasaulyje, kur pristatome „Ploom X“ produktą. Mūsų siekis per artimiausius trejus metus užimti 20 proc. kategorijos rinkos dalies.
Produktas – unikalus. Jame dera minimalistinis intuityvus dizainas, pažangūs technologiniai sprendimai ir nepriekaištinga kokybė. Tikime „Ploom X“ sėkme ir džiaugiamės, kad jį pristatys ir naujos, visiems gerai žinomo prekės ženklo, kaitrės“, – sakė „JTI Baltic“ vadovė Vitalija Kanevičienė.
Nors šiuolaikiniai tabako produktai Lietuvoje itin populiarūs, kaip ir kitose ES rinkose, Lietuvoje vis dar dominuoja cigaretės. VMI duomenimis, pagal surenkamo akcizo pajamas cigaretės vis dar sudaro 81 proc. visų tabako akcizo pajamų.
„Pasauliniu mąstu cigaretės išlieka dominuojančiu produktu tabako rinkoje. Suaugę vartotojai turi galimybę pasirinkti ir naujoviški tabako gaminiai sulaukia nemažai dėmesio. Deja, Lietuvoje tenka konkuruoti ne tik su oficialiais gamintojais, bet ir su šešėliu.
Lietuvoje turime vieną didžiausių neapmokestinamų produktų nuošimčių Europoje – 23,1 proc. Liūdina ir tai, kad kontrabandinių ir padirbtų cigarečių rinkos dalys auga. Pagrindinis neapmokestintų cigarečių tiekėjas Lietuvos rinkai yra Baltarusija, iš kurios atkeliauja apie 80 proc. nelegalios produkcijos“, – sakė V. Kanevičienė.
Tarptautinė JTI atstovybė yra įsikūrusi Ženevoje, Šveicarijoje. Trečdalis įmonių grupės akcijų priklauso Japonijos Vyriausybei. JTI visame pasaulyje dirba apie 40 tūkst. žmonių.
„JTI Baltics“ Lietuvos rinkoje valdo tokius prekės ženklus kaip „Winston“, „LD“ ir „Camel“. Lietuvoje JTI yra antra pagal dydį rinkos dalyvė, užimanti 37 proc. cigarečių rinkos.
JTI gaminius importuoja ir Baltijos šalyse platina „Sanitex“. Pagrindinė Vilniuje įsikūrusios „JTI Baltics“ veikla – tabako gaminių marketingas Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.