Aiški vizija – svarbi dedamoji, kuriant komandą

Kaip pastebėjo P. Petrauskas, naujų darbuotojų paieškose sistema veikia lygiai taip pat, kaip ir ieškant klientų – kuo daugiau ieškai, tuo ir vieni, ir kiti geriau slepiasi. Pasak jo, šioje vietoje reikėtų kalbėti apie tam tikrą mąstymo pasikeitimą.

„Reikia pagalvoti, ką tiksliai reikia padaryti, kad būtų ne paieškos tų darbuotojų arba klientų, o kad būtų galima pritraukti juos – kaip padaryti taip, kad jie norėtų ateiti čia dirbti, kad jie norėtų būti mūsų klientais? Tai yra truputėlį kitas kelias nei vien tik reklama. Aš nesakau, kad nereikia reklamos, bet kas bus, jeigu tuos pačius pinigus investuosime į naujas, papildomas vertes komandos nariams, gal bonusais, gal didesniais atlyginimais, gal kažkokiomis kitomis vertėmis, kurių jie norėtų? Tai yra apie tą būsimą atskirą susitarimą, kurį galbūt eigoje bus galima pakeisti“, – kalbėjo mentorius.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją