„Nepaisant eksporto mažėjimo tendencijų KKT gegužę sugebėjo pasiekti visų laikų vieno mėnesio konteinerių krovos rekordą, kuris siekė – 43967 TEU. Pagrindinė priežastis lėmusi tokį augimą yra ta, kad vyksta krovinių gabenimo jūra transformacija, kuomet generaliniai kroviniai vis intensyviau sugrįžta į konteinerius ir yra transportuojami konteineriniais laivais“, – sakė Klaipėdos konteinerių terminalo generalinis direktorius Vaidotas Šileika.

Iki gegužės mėn. terminale perkrauta daugiau nei 200 tūkst. TEU konteinerių ir tai yra 18 proc. daugiau perkrautų konteinerių nei 2022 m. tuo pačiu laikotarpiu.

„Bendra tendencija, jog nuo praėjusių metų pabaigos tuščių konteinerių kiekis uoste auga, išlieka. Tačiau pastebime, jei per tam tikrą laiką krovinių konteineriui nesurandama, tuomet jie išgabenami tušti į tuos uostus, kuriuose yra jų poreikis“, – savo įžvalgomis dalijosi KKT vadovas.

Pasak V. Šileikos, taip pat didėja ir Ro-Ro krovinių skaičiai, kurie per 5 mėn. augo 10 proc. iki 298 tūkst. tonų kai tuo tarpu 2022 m. tuo pačiu laikotarpiu tai sudarė – 270 tūkst. tonų.

„Pagrindinis veiksnys, kuris padarė įtaką šio rodiklio augimui buvo keltų linijos „TT-Line“ naujos krypties į Karlshamną atidarymas“, – kalbėjo KKT vadovas.

Šiuo metu keltai iš Ro-Ro terminalo išplaukia 7 kartus per savaitę, Treleborgo bei Karslhamno kryptimis, nurodoma pranešime žiniasklaidai.

Pranešime pažymima, kad per 5 mėnesius KKT terminaluose aptarnauti 518 laivai, o tai yra 13 proc. daugiau nei 2022 m. tuo pačiu metu.

KKT priklauso Klaipėdos terminalo įmonių grupei, vienijančiai krovos, logistikos, krovinių ekspedijavimo ir laivų agentavimo paslaugas teikiančias įmones.

Kaip skelbiama pranešime, KKT darbuotojų skaičius sudaro 280, o bendras terminalo krovos pajėgumas siekia iki 7,5 mln. tonų krovinių per metus.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją