„Kaip ir prognozavome, šių metų antrąjį pusmetį dėl konteinerių frachtų kainų augimo, nemenka dalis krovinių grįžo į generalinius krovinius gabenančius laivus. Natūralu, jog dėl šio faktoriaus dar labiau augančias konteinerių krovos apimtis išlaikyti nėra paprasta“, – pranešime teigė KKT generalinis direktorius Vaidotas Šileika.

Terminale šiemet perkrauta 377,5 tūkst. sąlyginių konteinerių (TEU) – 3,4 proc. daugiau nei prieš metus. Tuo metu ro-ro ir generalinių krovinių terminale per devynis šių metų mėnesius perkrauta 816 tūkst. tonų įvairių krovinių – 46 proc. daugiau, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2023 m. (558 tūkst.t).

Pasak KKT vadovo, prie šio rezultato augimo prisidėjo partnerio keltų linijos „TT – Line“ naujas tiesioginis reisas Travemiundė–Klaipėda bei aktyvūs veiksmai pritraukiant krovinių srautus į Klaipėdos uostą.

Krovos rezultatų augimui įtaką darė ir augančios generalinių krovinių, tokių kaip plieno ir metalo gaminių, vėjo jėgainių dalių krova. Bendrovės duomenimis, sausį–rugsėjį krauta 65 proc. daugiau generalinių krovinių (636 tūkst. t) nei per praėjusių metų 9 mėnesius.

„Šiam išaugusiam rezultatui įtaką darė įgavęs pagreitį plieno gaminių transportavimas iš Alžyro į Lietuvą. Tai reiškia daugiau krovinių ir daugiau atplaukiančių laivų į mūsų terminalą“, – teigė V. Šileika.

Per devynis šių metų mėnesius KKT terminaluose aptarnauti 880 krovininių laivų.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją