Penktadienį paskelbtu viešuoju pirkimu „LTG Cargo“ planuoja įsigyti tiek elektrinius lokomotyvus, tiek techninę pagalbą jų priežiūrai bei atsarginių dalių tiekimą.
Anot „LTG Cargo“ vadovės Eglės Šimės, perkami lokomotyvai bus pasitelkiami krovinių gabenimui svarbiausia šalies geležinkelio arterija tarp Vilniaus ir Klaipėdos jūrų uosto.
„Siekiame visapusiškos integracijos į Vakarus bei paslaugų šalies klientams stiprinimo, todėl dėmesį telkiame tiek į veiklos efektyvumą, tiek į tvarių logistikos grandinių kūrimą. Jau šiandien krovinių gabenimas geležinkeliais yra vienas tvariausių logistikos sprendimų, o sulaukus elektrinių lokomotyvų krovinius galėsime gabenti visiškai žaliai. Be to, elektriniai lokomotyvai išsiskiria itin efektyvia jų eksploatacija, tad klientams galėsime siūlyti dar konkurencingesnius žaliuosius pervežimus“, – sakė E. Šimė.
Kaip informuoja bendrovė, perkami elektriniai lokomotyvai turės pajėgti gabenti maksimalius – iki 5,7 tūkst. t sveriančius – „LTG Cargo“ pervežamus traukinių sąstatus. Skaičiuojama, kad įsigijus elektrinius lokomotyvus bendrovė per metus sutaupys apie 780 tūkst. tonų CO2 (lyginant su autotransportu).
Primenama, kad Europos Sąjungos Žaliojo kurso įsipareigojimai numato, kad jau iki 2030 m. apie 30 proc. daugiau kaip 300 km keliais pervežamų krovinių turės būti gabenami aplinkai draugišku transportu – pirmiausia geležinkeliais. Atsižvelgiant į tai „LTG Cargo“ klientams siekia klientams siūlyti vis daugiau šiuos Europos tikslus atitinkančius sprendimų.