„Vietinės reikšmės privažiuojamieji keliai automobiliams – svarbi „Rail Baltica“ geležinkelio infrastruktūros dalis. Jie suplanuoti taip, kad nutiesus geležinkelį būtų užtikrintas patogus susisiekimas tarp skirtingų geležinkelių pusių, – sako „LTG Infra“ „Rail Baltica“ valdymo vadovas Dovydas Palaima. – Pernai metų pabaigoje pasirašėme sutartį dėl sankasos statybos Latvijos link, dabar – dėl vietinės reikšmės privažiuojamųjų kelių įrengimo toje pačioje atkarpoje. Tad tik leidus oro sąlygoms brandžiausiame projekto ruože nuo Kauno iki Latvijos sienos prasidės intensyvūs statybos darbai.“
Kaip skelbiama pranešime, konkursą laimėjusi įmonė nuties 14 vietinės reikšmės privažiuojamųjų kelių. Ten, kur geležinkelio infrastruktūros elementų priežiūrai nebus galimybės įrengti atskirų kelių, nuo privažiuojamųjų kelių bus įrengiamos nuovažos. Pagal sutartį konkurso laimėtojas taip pat rekonstruos melioracijos statinius. Darbai bus atlikti per kiek daugiau nei metus – 14 mėnesių.