Beveik pusę pajamų augimo sudarė mažmeninės prekybos tinklo „Stokrotka“ apyvartos didėjimas, nulemtas kelių pastarųjų metų plėtros Lenkijoje, o Baltijos šalių parduotuvėse augo ir pirkėjų srautai, ir pirkėjo krepšelis. Konsoliduotos tų pačių parduotuvių, veiklą vykdžiusių ir pernai (angl. like-for-like – LFL), mažmeninės prekybos pajamos, skaičiuojant pastoviu valiutos kursu, augo 15,7 proc.
„Maxima grupė“ pasiekė 233,9 mln. Eur pelno prieš finansinės veiklos rezultatą, pelno mokestį, nusidėvėjimą bei amortizaciją (EBITDA) lygį. Mažesnės energijos sąnaudos, efektyvesnis logistikos planavimas ir veiklos procesų parduotuvėje standartizavimas leido sumažinti grupės išlaidų dalį nuo pajamų 1,9 proc. punkto.
Dėl šios priežasties EBITDA marža, lyginant su 2022 m., buvo didesnė ir pasiekė 8,2 proc. lygį, kuris yra šiek tiek didesnis nei 2021 m. (EBITDA marža 2021 m. pirmąjį pusmetį buvo 8,0 proc. ir 6,5 proc. 2022 m. pirmąjį pusmetį).
Vienodinant parduotuvių formatus, per 2023 m. pirmus šešis mėnesius atnaujintos 54 parduotuvės, o iš viso Baltijos šalyse veikia jau 332 atnaujintų formatų parduotuvės.
Viena pagrindinių grupės veiklos krypčių išliko tinklo plėtra. 2023 m. pirmo pusmečio pabaigoje „Maxima grupės“ mažmeninės prekybos tinklas, palyginti su 2022 metų pirmojo pusmečio pabaiga, pirkėjus aptarnavo papildomose 112 parduotuvių. Per pirmąjį 2023 metų pusmetį Lenkijoje atidarytos 33 naujos parduotuvės, Bulgarijoje – 5, dar 2 naujos „Maxima“ parduotuvės atidarytos Estijoje.
Grupės investicijos į plėtrą ir parduotuvių atnaujinimą sudarė 56 mln. Eur ir buvo apie 6 mln. Eur didesnės nei 2022 metų pirmąjį pusmetį. Daugiausia investicijų skirta Lenkijos parduotuvių tinklo plėtrai. Lietuvoje balandžio mėn. pradėtos „Maximos“ logistikos centro statybos, į šį projektą planuojama investuoti 70 mln. Eur ir užbaigti iki 2024 m. pabaigos.