Naujoji departamento direktorė į įmonę, valdančią prekybos tinklą „Maxima“, atsineša didesnę nei dvidešimties metų ryšių su visuomene, tarptautinės komunikacijos ir rinkodaros, produktų formavimo, krizių ir pokyčių valdymo, žiniasklaidos ir kitų sričių darbo patirtį.
„Didelė garbė jungtis prie Baltijos šalių mažmeninės prekybos lyderio ir prisiimti atsakomybę už prekės ženklo „Maxima“ komunikaciją. Su šiuo prekybos tinklu jau užaugo karta žmonių, gimusių nepriklausomoje Lietuvoje. „Maximos“ kelias – tai mūsų šalies verslo sėkmės istorija, sukurta kartu su klientais ir tiekėjais, lietuviškumas ir kokybė už gerą kainą lydi kasdien parduotuvėse apsilankančius beveik pusę milijono pirkėjų“, – sako Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.
„Maxima“ nuolat tobulėja, keičiasi, reaguodama į pirkėjų poreikius, esame daugybės žmonių gyvenimo dalis. Mums labai svarbus kiekvienas mūsų klientas ir vertę jiems kuriantys mūsų žmonės. Net neabejoju, kad nauja komunikacijos vadovė ir toliau stiprins mūsų prekės ženklą, darbdavio identitetą, vystys gerai žinomus mūsų socialinės atsakomybės projektus, tokius kaip „Mes – bendruomenė“ ar „Lietuvos Maksimalistai“, paramos ir tvarumo kryptis “, – sako Tomas Rupšys, „Maxima LT“ generalinis direktorius.
Iki šiol Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė komunikacijos vadove dirbo didžiausioje šalies draudimo bendrovėje „Lietuvos draudimas“, prieš tai buvo atsakinga už AB Vilniaus šilumos tinklai komunikaciją, vadovavo Nacionalinės turizmo skatinimo agentūros „Keliauk Lietuvoje“ Produktų ir rinkodaros padaliniui, nuo 2017 metų laikinai ėjo Valstybinio turizmo departamento direktorės pareigas ir vėliau vadovavo šios įstaigos likvidavimui, nuo 2015-ųjų vadovavo vietinio turizmo skatinimo kampanijoms ir projektams toje pačioje įstaigoje, 2006–2008 metais steigė ir dirbo pirmajame Lietuvos turizmo informacijos centre Londone, dar anksčiau dvi kadencijas dirbo tuometinės socialinės apsaugos ir darbo ministrės Vilijos Blinkevičiūtės patarėja ryšiams su visuomene.