Iš Japonijos kilęs „anime“ animacijos stilius išpopuliarėjo visame pasaulyje ir sulaukia vis didesnio susidomėjimo Lietuvoje. Kaip paaiškinama, daugelį metų „McDonad’s“ buvo įkvėpimo šaltinis „anime“ filmuose ir serialuose dažnai rodant „WcDonald’s“ atitikmenį. Tad naujoji tinklo iniciatyva žymi svarbų žingsnį integruojant pasaulines kultūras į restoranų lankymo patirtį.
„Šį pavasarį vykdoma tarptautinė „McDonald’s“ kampanija suteikia mums galimybę Lietuvoje veikiančiuose restoranuose pristatyti visame pasaulyje populiarią „anime“ kultūrą. Nuo balandžio mūsų tinkle vyraus ypatinga „anime“ temos nuotaika, kuri nustebins lankytojus naujais šio stiliaus personažais, specialiomis pakuotėmis ir išskirtinio skonio patiekalais“, – sako „McDonald’s“ generalinis direktorius Baltijos šalyse Vladimir Janevski.
Kaip pavyzdį bendrovė nurodo, kad kampanijos metu „McDonald’s“ taip pat pristatys naują „anime“ tematiką atitinkantį „WcDonald’s“ čili padažą, į kurio sudėtį įeina imbieras, česnakas ir soja bei bus paaštrintas nedideliu kiekiu aitriosios paprikos dribsnių. O maistą pateiks specialiose garsaus „manga“ komiksų iliustratoriaus Acky Bright kurtose pakuotėse.
„Daugiau nei mėnesį, kiekvieną savaitę „McDonald’s“ internete pristatys naują „WcDonald’s“ specialaus „anime“ seriją ir „manga“ komiksą“, – pokytis paaiškinamas pranešime žiniasklaidai.