„MOKI VEŽI“ parduotuvių tinklą valdančios įmonės „Makveža“ generalinis direktorius Gintautas Butkevičius pastebi, kad pernai, lyginant su 2021-aisiais, pirkėjai atsisakė impulsyvių pirkinių, juos planavosi kur kas anksčiau nei įprastai, o pardavimai augo ne visose prekių kategorijose. Pernai parduota mažiau statybinių prekių, metalo gaminių, kuro prekių ir trąšų. Anot jo, tai yra suprantama, kadangi šių prekių kategorijų tiek gaminimo, tiek pardavimo kainos kiek ūgtelėjo.

„Taip pat pastebime didesnius pardavimus prekių kategorijose, kurios orientuotos į namų jaukumą ar minimalų dizaino atnaujinimą“, – teigia G. Butkevičius ir priduria, kad pernai lietuviai vis dar aktyviai pirko statybines medžiagas, šildymo įrangą, apdailos, sodo, elektrinių įrankių ir namų apyvokos prekes. Būtent šios prekių kategorijos sudarė didžiausią apyvartos augimą.

Anot jo, sėkmingus finansinius metus lėmė daugybė skirtingų faktorių.

„Pirmiausia įtakos turėjo vidinių procesų optimizavimas, augantis internetinės prekybos populiarumas bei vis dar aktyvus nekilnojamojo turto sektorius. Taip pat parduotuvių rekonstrukcijos ir susistemintos navigacijos sprendimai jose. Žinoma, prie apyvartos rezultatų prisidėjo ir bendras šalies infliacijos augimas“, – sako G. Butkevičius.

2022-ieji, anot generalinio direktoriaus, buvo nelengvi metai – pilni iššūkių ir svarbių sprendimų. Rusijos pradėtas karas Ukrainoje paveikė daugelį verslo sektorių, ne išimtis buvo ir šis parduotuvių tinklas.

„Žinoma, tai sukėlė papildomų sunkumų, kadangi, norint užtikrinti nenutrūkstamą tiekimo grandį į parduotuves, ieškojome alternatyvių prekių iš Europos tiekėjų“, – sako G. Butkevičius.

Dar vienas iššūkis buvo išaugusios energetinių išteklių kainos. Pasak G. Butkevičiaus, teko greitai ir efektyviai priimti tinkamus sprendimus ir atlikti energetinių resursų optimizavimo darbus.

Žvelgdamas į šiuos metus, G. Butkevičius regi kitus iššūkius – paaštrėjusią konkurenciją, sulėtėjusį nekilnojamojo turto statybos procesą ir pasikeitusį pirkėjų elgesį. Tačiau, nepaisant to, „Makvežos“ generalinis direktorius šiemet tikisi dar aktyvesnio viso „pasidaryk pats“ (DIY) sektoriaus augimo.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją