Bendros įmonės investicijos 2024 metais siekė 2,2 mln. eurų, didžioji dalis jų buvo skirta naujos technologinės linijos įsigijimui, kuri anot „Naujasis Nevėžis“ vadovo Gedimino Krutulio padės pasiekti aukštesnį gamybos kokybės ir efektyvumo lygį.
„Didžiąją dalį investicijų, maždaug apie 30 proc., skyrėme naujos technologinės linijos įsigijimui, o likusios investicijos buvo nukreiptos į įvairias gamybos modernizavimo sritis: plovimo įrenginius, pakavimo ir gamybinių linijų atnaujinimus bei kitus technologinius sprendimus.
Nors naujausia technika šiuo metu vis dar testuojama, artimiausiu metu planuojame padidinti gamybos apimtis apie 35 proc. Tai leistų pasiekti 1100-1200 tonų produkcijos gamybos apimčių per mėnesį“, – teigia jis.
Be to, atnaujintos gamyklos modernizacija leido sukurti naujų darbo vietų.
„Įsigyta nauja technologinė linija ne tik padidino gamybos pajėgumus, bet ir pareikalavo papildomo personalo. Siekdami užtikrinti darbuotojų gerovę teikiame jiems papildomus privalumus: rūpinamės sklandžia naujo darbuotojo integracija, užtikriname kvalifikacijos kėlimo galimybes ir taikome kitas motyvacines priemones“, – teigia vadovas.
Anot bendrovės vadovo, „Oho!“ prekės ženklo produkcija šiuo metu jau yra eksportuojama į daugiau nei 50 šalių, o augantis eksportas skatina bendrovė kurti ne tik gaminius naujomis receptūromis, bet ir pasiūlyti juos visai kitokiose pakuotėse.
Pasak G. Krutulio, bendrovė ateinančiais metais sieks dar labiau skaitmenizuoti visas gamybos sistemas, siekiant modernizacijos ir greitesnių procesų įgyvendinimo.
„Viena naujovių, kurią įdiegėme šių metų rudenį yra „Innova Market Insights“ įrankis, padedantis sekti vartotojų poreikius, tendencijas ar pasaulinės rinkos pokyčius. Taip pat dar viena laukianti investicija – programinės įrangos naujinimas, siekiant didesnės skaitmenizacijos ir bet kokių klaidų eliminavimo. O pats naujausias pirkinys – „Qlik Sense“ įrankis, kuris tikime bus naudingas duomenų analitikai, sekant finansinius rezultatus“, – sako vadovas.
Per pirmus 3 šių metų ketvirčius bendrovė pradėjo gaminti 20 naujų „Oho!“ produktų bei 13 naujų produktų su kitais prekiniais ženklais.
Bendra „Oho!“ gamintojo apyvarta 2024 metų sausio-lapkričio mėnesiais išaugo iki 26,2 mln. eurų ir buvo beveik 2,5 mln. eurų didesnė nei pernai, kai ji siekė 23,7 mln. eurų. Daugiau nei 70 proc. bendrovės gaminių yra eksportuojama į daugiau nei 50 pasaulio valstybių. 2024 metų pradžioje įmonėje dirbo 193 darbuotojai, o šiuo metu jų gretos išaugo maždaug 10,4 proc. iki 213 darbuotojų.