„(...) Šiais metais pritraukėme daugiau fizinių ir verslo klientų. Vien pastariesiems elektros pardavimų apimtys šiemet augo 63 proc. iki 900 gigavatvalandžių. Taip pat plečiame žaliosios elektros gamybos pajėgumus ne tik diegdami nuosavus, bet ir supirkdami žaliąją elektrą iš vietos gamintojų. Visa tai leido mums padidinti pajamas ir pagerinti kitus finansinius rodiklius“, – teigia „Elektrum Lietuva“ vadovas Martynas Giga.
Bendrovės vadovas akcentuoja, kad vienu svarbiausių prioritetų išlieka nuosavų žaliosios elektros gamybos pajėgumų plėtra, kuriai šiemet jau skirta 8,8 mln. eurų.
„Elektrum Lietuva“ pasirašė susitarimus dėl 97 megavatų (MW) apimties atsinaujinančios energijos gamybos projektų, kuriuose jau 2025 m. bus generuojama elektra iš saulės ir vėjo. Taip pat bendrovė 2,5 karto, iki 336 gigavatvalandžių (GWh), padidino iš vietinių gamintojų superkamos žaliosios elektros apimtis.
Kita svarbia plėtros kryptimi išlieka elektromobilių viešo įkrovimo tinklo plėtra.
„Vien šiemet per devynis mėnesius pasirašėme sutarčių, kurias įgyvendinus „Elektrum Drive“ viešo įkrovimo tinklą papildys per 160 įkrovimo stotelių 40-yje skirtingų Lietuvos vietų (...)“, – pastebi M. Giga.
Kaip rodo Valstybinės energetikos reguliavimo tarybos (VERT) duomenys, Lietuvoje pasibaigus dviem iš trijų elektros tiekimo buitiniams vartotojams liberalizavimo etapų, „Elektrum Lietuva“ yra įsitvirtinusi antroje vietoje su 15 proc. užimama rinkos dalimi. Šiemet nuo metų pradžios įmonės buitinių klientų portfelis išaugo 47 proc. ir rugsėjo pabaigoje siekė 186 tūkst.
Bendras „Elektrum Lietuva“ buitinių ir verslo klientų skaičius siekia 200 tūkst.