„Tai – reikšmingas žingsnis grupės istorijoje, padiktuotas strateginio tikslo investuoti į Marketplace‘o (prekyvietės) plėtrą. Suomija yra viena didžiausių e. prekybos rinkų, jos atidarymas Baltijos šalių pardavėjams – milžiniška galimybė mūsų pardavėjams“, – sako „PHH Group“ ir „Pigu.lt“ vadovas Florin Filote.

Anot jo, prekybininkams ypač patogu tai, kad nors e. prekyvietė veikia skirtingais pavadinimais – „Pigu.lt“ Lietuvoje, „220.lv“ Latvijoje, „Kaup24.ee“ Estijoje ir „HobbyHall.fi“ Suomijoje – pardavėjams užtenka vienos paskyros prekybai visose 4 rinkose su daugiau nei 11 mln. gyventojų.

Naujojoje e. prekyvietės veiklos teritorijoje – Suomijoje, gyvena 5,5 mln. gyventojų, prognozuojama, kad iki 2027 m. Suomijoje bus apie 4 mln. e. pirkėjų.

„PHH Group“ Marketplace‘o vadovo Raimondo Žilėno teigimu, tarp svarbiausių kompanijos tikslų – užtikrinti stabilų e. prekyvietės darbą nuo pirmųjų starto Suomijoje minučių ir tvarią plėtrą. Todėl pardavėjai prie prekybos naujoje rinkoje bus prijungiami palaipsniui.

„Visų pirma prijungsime tuos pardavėjus, kurie jau turi prekybos mūsų prekyvietėje patirties: yra gerai susipažinę su prekybos procesais, perpratę sistemą ir, žinoma, yra pasiruošę prekybai Suomijoje – turi kokybiškus prekių aprašymus, vertimus, nuotraukas“, – sako R. Žilėnas.

Jis atkreipia dėmesį, kad Suomijos rinka pasižymi savo specifika, o pirkėjai – reiklumu. „Pirkėjams yra svarbūs išsamūs prekių aprašymai, ypač – techniniai parametrai, specifikacijos bei pažadų laikymasis. Pardavėjai turi išpildyti visus savo pažadus, tiek dėl pristatymo terminų, tiek dėl kokybės“, – teigia R. Žilėnas.

Šioje šalyje lūkesčių neatitikusios prekės greitai grąžinamos. „Suomiai yra turtingi, smalsūs, technologijas vartojantys ir prekių kokybę vertinantys šiaurės europiečiai, kurie dažniau renkasi premium segmento prekes nei likusi Europos dalis“, – sako R. Žilėnas.

Anot jo, užtikrinti sklandžią prekių logistiką ir greitą pristatymą Baltijos šalių pardavėjus įgalins paslauga „Fulfillment by Pigu“. Suomijoje prekiausiantys pardavėjai turės galimybę naudotis ir savitarnos reklamos platforma „Martailer“.

Nuo 1962-ųjų veikianti Suomijos bendrovė „Hobby Hall“ savo veiklą pradėjo kaip užsakymų telefonu kompanija, prekiaujanti treniruokliais ir laisvalaikio prekėmis.

„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuves ir prekybos platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 3 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją