Jį nuo balandžio mėnesio pakeis Rūta Jakubauskienė, šiuo metu einanti strategijos ir valdymo vadovės pareigas. Ji generalinės direktorės pareigas eis laikinai, iki kol bus paskirtas nuolatinis bendrovės vadovas.
„Kartu su komanda dėkojame K. Sankovski už reikšmingą indėlį per visus šiuos metus transformuojant organizacijos veiklą. Taip pat – užtikrinant Lietuvos geležinkelių tinklo modernizavimo ir plėtros progresą, skaitmenizavimą, efektyvumą ir saugumą. Pereinamuoju laikotarpiu, kol bus paskirtas naujasis „LTG Infra“ vadovas, šias pareigas eis R. Jakubauskienė. Tikiu, kad jos sukaupta patirtis ir turimos įžvalgos leis sėkmingai užtikrinti darbų tęstinumą ir efektyvumą“, – sako Egidijus Lazauskas, LTG generalinis direktorius.
„Džiaugiuosi ir didžiuojuosi, kad turėjau galimybę dirbti „LTG Infra“ profesionalų komandoje. Kartu nuveikėme daug prasmingų darbų, o tarp svarbiausiųjų tokie strateginiai projektai, kaip vis didesnę brandą įgaunanti „Rail Baltica“, įsibėgėjantis linijos Vilnius-Klaipėda elektrifikavimas. Taip pat efektyvinome įmonės veiklą, diegėme modernias, eismo valdymo, priežiūros, diagnostikos sistemas bei įrankius. Linkiu komandai kuo didžiausios sėkmės ir atkaklumo tiek tęsiant pradėtus, tiek ir įgyvendinant būsimus projektus, prisidedančius prie geležinkelių infrastruktūros patrauklumo didinimo tiek keleiviams, tiek ir verslo įmonėms“, – sako K. Sankovski.
Jis dėkoja komandai, kuri išlieka įsitraukusi ir susitelkusi sudėtingais laikotarpiais. Būtent tai turėjo reikšmingos įtakos užtikrinant veiklos ir projektų finansavimą 2022-aisiais, maždaug per pusę susitraukus geležinkeliu gabenamų krovinių apimtims ir „LTG Infra“ pajamoms. 2022-aisiais „LTG Infra“ įgyvendintų investicijų vertė siekė rekordinius 154 mln. eurų.
Per pastaruosius kelerius metus europinės vėžės greitojo geležinkelio „Rail Baltica“ projektas, tapsiantis geležinkelių sistemos transformacijos ašimi, iš parengiamųjų darbų etapo įžengė į ilgiausio Baltijos šalyse geležinkelio tilto per Nerį, sankasos ir privažiuojamųjų kelių statybos veiklas.
Be to, pasikeitus geopolitinei situacijai, išryškėjo ypatinga geležinkelių reikšmė prisidedant prie karinio mobilumo jungčių užtikrinimo. Praėjusiais metais atidaryta Palemono krovos aikštelė, esanti šalia Kauno intermodalinio terminalo, į kurią karinė technika gabenama būtent „Rail Baltica“ geležinkeliu. Anksčiau įgyvendinti svarbūs jungties į Pažeimenės poligoną ir Ruklos geležinkelių rampos projektai, taip pat Kenos geležinkelių rentgeno projektas.
Linijos Vilnius-Klaipėda elektrifikavimo projektas, 2019-aisiais buvęs idėjų lygmenyje, įgauna vis didesnį pagreitį. Šiuo metu vyksta pastočių ir kontaktinio tinklo statybos darbai, kurių bendra vertė 2023-iųjų pabaigoje pasieks apie 200 mln. eurų. 2025-aisiais, užbaigus šį projektą, vežėjams bus sudarytos sąlygos keleivius ir krovinius tarp Vilniaus ir Klaipėdos gabenti su nuline emisija.
K. Sankovski keičianti R. Jakubauskienė prie „LTG Infra“ vadovų komandos prisijungė praėjusių metų kovo mėnesį. Ji yra sukaupusi daugiau kaip 15 metų korporatyvinio verslo valdymo patirties, yra ėjusi vadovaujančias pareigas įvairiose bendrovėse: buvo „Ignitis“ grupės įmonės „Energijos sprendimų centras“ finansų direktorė (vėliau ši bendrovė kartu su kitomis trimis buvo sujungta į „Ignitis Lietuva“), „Eternia solar“ vykdomoji direktorė, koncerno „Achemos grupė“ verslo vystymo direktorė.
Naujojo „LTG Infra“ generalinio direktoriaus vieša atranka bus paskelbta artimiausiu metu.
„LTG Infra“ yra LTG Grupės bendrovė, valdanti šalies geležinkelių tinklą, besirūpinanti jo modernizavimu ir plėtra.