„Sparčiai artėjant vasaros sezonui, kuris turizmo rinkoje yra aktyviausias visų metų laikotarpis, esame visiškai jam pasiruošę“, – komentuoja Vitalij Rakovski „Novaturo“ grupės vadovas.
V. Rakovski priduria, kad išankstiniai vasaros pardavimai šių metų sausio ir vasario mėn. buvo 36 proc. didesni nei pernai ir 8 proc. didesni nei 2019 metais. Nors lapkričio – sausio mėn. fiksuotas mažesnis keliautojų skaičius nei šiuo laikotarpiu pernai, šį vasarį bendrovė padidino kelionių pasiūlą ir aptarnavo daugiau keliautojų, lyginant su praėjusiu vasariu.
Užtikrintas praėjusių metų II pusmetis Novaturo“ grupei leido išsikelti ambicingus 2023 m. tikslus. Bendrovė šiemet numato pasiekti 270-290 tūkst. keleivių skaičių, 210-225 mln. eurų pajamų ir 3-5 mln. eurų EBITDA.
Tarp strateginių „Novaturo“ grupės prioritetų – dar didesnis dėmesys įmonės vertės ir pelningumo didinimui, duomenimis grįstiems sprendimams, technologinei pažangai kainodaroje ir kituose veiklos procesuose. Tai atspindi ir neseniai įvykę pokyčiai vadovų komandoje, kai prie bendrovės aukščiausio lygio vadovų prisijungė naujasis finansų vadovas – Vygantas Reifonas, o prieš tai šias pareigas ėjęs Arūnas Žilys pradėjo vadovauti analitikos departamentui grupės mastu.
Bendrovė pastebi, kad įvertinti į rinką ateinančių naujų dalyvių įtaką turizmo sektoriui Baltijos šalyse šiuo metu per anksti. Be to, jų veiklos geografija apima tiek Rusijos, tiek Baltarusijos rinkas, o praėjusių metų pavyzdys, kai stambus turizmo rinkos dalyvis dėl taikomų sankcijų nutraukė veiklą šalyje įrodo, kad tokių verslo subjektų veiklos tęstinumą vertinti sudėtinga.