„Naujajai vadovei keliami tikslai – konsoliduoti grupės prekės ženklų valdymą bei užtikrinti, kad visos atskirų prekės ženklų iniciatyvos prisidėtų prie vientisos ir aiškios komunikacijos kūrimo tiek Lietuvos, tiek ir užsienio rinkose“, – sako LTG grupės korporatyvinių reikalų direktorius Aleksandras Zubriakovas.
LTG grupėje I. Romanovskienė bus atsakinga už LTG prekės ženklo strategijos vystymą bei grupės įmonių prekės ženklų vientisumą ir nuoseklumą.
„Tikiu, kad mano sukaupta tarptautinė bei prekės ženklų valdymo patirtis padės didinti LTG grupės įmonių atpažįstamumą užsienio rinkose bei leis kurti stipresnį prekės ženklų ryšį su keleiviais bei verslo klientais“, – sako LTG rinkodaros ir prekės ženklo strateginio vystymo vadovė I. Romanovskienė.
Iki praėjusių metų spalio I. Romanovskienė vadovavo Vilniaus miesto verslo ir turizmo plėtros agentūrai „Go Vilnius“. Anksčiau ji vadovavo bendrovės „Maxima“ įvaizdžio ir komunikacijos departamentui.