„Norime padėti kurti tarpusavio pasitikėjimu grįstą visuomenę, todėl visomis įmanomomis priemonėmis skatiname juridinius asmenis laiku vykdyti prievolę teikti savo finansines ir veiklos ataskaitas.

Nevyriausybinių organizacijų ataskaitos prieinamos visiems neatlygintinai, todėl jų pateikimas leidžia visuomenei geriau susipažinti su šių organizacijų veikla ir galbūt padeda apsispręsti dėl šioms organizacijoms gyvybiškai svarbios paramos skyrimo. Todėl raginame ataskaitų dar nepateikusius juridinius asmenis suskubti ir tokiu būdu išvengti galimų nemalonių pasekmių“, – teigia Registrų centro Juridinių asmenų departamento vadovė Jolanta Kazlauskienė.

Registrų centro duomenimis, šiuo metu dar yra likę apie 2,1 tūkst. paramos gavėjo statusą turinčių labdaros ir paramos fondų, asociacijų ir viešųjų įstaigų, kurios nepateikė savo finansinių ir veiklos ataskaitų už 2022 metus.

„Maždaug prieš mėnesį priminimus pateikti ataskaitas išsiuntėme maždaug 3 tūkst. ne pelno siekiančių organizacijų, iš kurių maždaug ketvirtadalis pateikė savo metines ataskaitas ir tokiu būdu išsaugojo paramos gavėjo statusą. Vis dėlto, dar yra likę nemažai organizacijų, kurios to nepadarė ir rizikuoja netekti paramos gavėjo statuso, o tai potencialiai galėtų paralyžiuoti organizacijos veiklą“, – perspėja J. Kazlauskienė.

Ji primena, kad vadovaujantis Labdaros ir paramos įstatymu juridinis asmuo, kuriam dėl nustatytų pažeidimų buvo panaikintas paramos gavėjo statusas, pakartotinai dėl šio statuso suteikimo gali kreiptis ne anksčiau kaip po vienerių metų.

Remiantis Registrų centro atvirais duomenimis, šiuo metu paramos gavėjo statusą iš viso turi apie 30 tūkst. juridinių asmenų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją