„Turime kaip niekada anksčiau kokybišką ir efektyvų mobiliojo ryšio tinklą, kuris leidžia klientams pasiūlyti itin kokybiškas paslaugas už patrauklią kainą. Mūsų tikslas – teikti klientams tokias paslaugas, kokių jiems reikia, ir tada, kada reikia. Ne tik sparčiai diegiame naujosios kartos 5G ryšio tinklą, bet ir vykdome viso tinklo modernizaciją, siūlome vartotojams aktualias papildomas paslaugas. Visa tai lemia nuolat augantį verslo klientų skaičių“, – sakė „Tele2“ generalinis direktorius Lietuvai ir Baltijos šalims Petras Masiulis.
Nepaisant išlaikomo augimo, bendrovė junta ekonomikos augimo sulėtėjimą, kuris matomas vertinant įrangos pardavimus.
EBITDAaL (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą, amortizaciją ir pritaikius IFRS 16 efektą) trečiąjį ketvirtį siekė 36,5 mln. eurų ir buvo 19 proc. didesnis nei 2022 m. trečiąjį ketvirtį.
„Tele2“ klientai ir toliau išnaudoja vis daugiau duomenų – vien Lietuvoje persiuntė 114,7 tūkst. TB duomenų – 12,9 proc. daugiau nei tuo pačiu metu 2022-aisiais.
Operatoriaus klientai trečiąjį šių metų ketvirtį prakalbėjo 1,11 mlrd. minučių – tai 3 mln. daugiau nei analogišką ketvirtį pernai, nors lyginant su bendra tendencija pastebimas prakalbėtų minučių mažėjimas. Tam įtakos turi besikeičiantys žmonių bendravimo įpročiai – žmonės dažniau ryšį palaiko internetu.
„Tele2“ klientai vis daugiau naršo ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje. Išnaršyti duomenys užsienio šalyse pasiekė 2,3 mln. GB – tai yra 34,5 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais.
Trečiojo 2023 m. ketvirčio operatoriaus statistika rodo, kad „Tele2“ paslaugomis naudojasi daugiau nei 2 mln. vartotojų.
Stabiliai kiekvieną ketvirtį auga „Tele2“ verslo klientų skaičius. Jis siekia jau 308 tūkst. ir yra 4,7 proc. didesnis nei tuo pačiu laikotarpiu 2022 m.
„Tele2“ investicijos į ryšio kokybės gerinimą sudarė 5,7 mln. eurų ir šiemet jau pasiekė 18,5 mln. eurų.
Iš viso šiuo metu veikia 1504 operatoriaus bazinės stotys. 56-iose savivaldybėse jau veikia „Tele2“ 5G naujosios kartos stotys, o sparčiausio 5G+ interneto tinklas dengia 37 proc. Lietuvos populiacijos. Operatorius toliau plečia vartotojų labiausiai naudojamą 4G tinklą, o itin greitas 4G+++ padengimas siekia 78 proc. Lietuvos gyventojų.