Per devynis šių metų mėnesius „Telia“ pardavimai didėjo 7,6 proc. – iki 353,3 mln. eurų. Trijų ketvirčių EBITDA, neįskaičiavus vienkartinių sąnaudų, per metus padidėjo 15,7 proc. ir pasiekė 129,1 mln. eurų, o grynasis pelnas per metus pakilo 20,7 proc. ir sudarė 50,3 mln. eurų. Laisvieji pinigų srautai per devynis mėnesius šiemet padidėjo 3,8 proc. – iki 40,6 mln. eurų. Ilgalaikės investicijos šiemet per devynis mėnesius sudarė 44,1 mln. eurų.
„Didžiausią įtaką išskirtiniams ketvirčio rezultatams turėjo nuolat augantis 5G duomenų vartojimas ir į „Telia“ tinklą vien per metus atėję 40 tūkst. naujų klientų. Esame daugiausiai mobiliųjų duomenų Lietuvoje perduodantis operatorius (...)“, – pranešime teigė „Telia Lietuvos“ vadovė Giedrė Kaminskaitė-Salters.
NATO įtaka bendrovės rezultatams
„Telia“ IT paslaugų pardavimai verslui ir viešajam sektoriui nuo liepos iki rugsėjo, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, padidėjo 61,7 procento. Papildomą įtaką dviženkliam rezultatų augimui turėjo ir liepą Vilniuje vykęs NATO viršūnių susitikimas, kuriame teikė aukščiausius saugumo standartus atitinkantį ryšį ir įrengė per 2 000 darbo vietų tarptautinei žiniasklaidai.
Mažmeninių mobiliojo ryšio paslaugų pardavimai trečiąjį ketvirtį per metus augo 11,4 proc., šviesolaidinio interneto pardavimai – 7,6 proc. o išmaniosios TV pardavimai kilo 1,2 procento.
„Telia“ mobiliuoju ryšiu Lietuvoje rugsėjo pabaigoje naudojosi 1,64 mln. vartotojų, šviesolaidinio interneto paslaugas turėjo 315 tūkst., o išmaniosios televizijos „Telia Play“ – 259 tūkst. klientų.