„Sudėtingiausias šiemet buvo pirmasis ketvirtis, kuris ypač paveikė pusmečio rezultatus. Šiuo metu darbo pilnam pajėgumui turime mažiausiai iki metų pabaigos“, – pranešime cituojama „Utenos trikotažo“ vadovė Nomeda Kaučikienė.

Palyginti su pirmuoju 2023 metų pusmečiu, įmonių grupės didžiausio pardavimų segmento – užsakomųjų trikotažo gaminių – pardavimai šiemet sumažėjo 41,6 proc., iki 5,3 mln. eurų, nuosavų prekių ženklų – 8,7 proc., iki 1,08 mln. eurų.

Pasak bendrovės, didžiausia eksporto kryptimi išlieka vokiškai kalbančių šalių regionas.

„Utenos trikotažo“ įmonių grupė pusmetį užbaigė su 2,3 mln. eurų nuostoliu prieš apmokestinimą, pernai grupės nuostoliai siekė 0,9 mln. eurų. „Utenos trikotažo“ grupės EBITDA rodiklis neigiamas ir lygus 1,6 mln. eurų, kai prieš metus jis buvo taip pat neigiamas ir siekė 355 tūkst. eurų.

„Utenos trikotažo“ įmonių grupei be „Utenos trikotažo“ priklauso bendrovės „Aboutwear“, „Gotija“, „Šatrija“ ir „Mrija“ (Ukraina).

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją