„Varlės“ EBITDA (įmonės pelnas iki palūkanų, mokesčių, nusidėvėjimo ir amortizacijos) padidėjo 19 proc. – nuo 1,46 mln. eurų iki 1,74 mln. eurų.

„Šie pasiekimai rodo, kad esame stiprūs žaidėjai, dominuojame rinkoje, o klientai mumis pasitiki. Stengiamės konkuruoti žemomis kainomis ir būti labiausiai į klientą orientuota įmone“, – teigė prekybos centro internete „Varle.lt“ įkūrėjas Marius Butauskas.

Praėjusiais metais „Varle“ labiausiai atsigręžė į klientus – daugiausiai investavo į klientų aptarnavimo sistemą, sukūrė patogesnę prekių paieškos sistemą, naują puslapio dizainą, sutrumpino prekių pristatymo laiką.

„Matydami augančias energetikos kainas ir pragyvenimo kaštus dar labiau sumažinome savo maržą ir prekių kainas, pasiūlėme nemokamą lizingą, įdiegėme nemokamą prekių pristatymą į paštomatus. Tokiu būdu ištiesėme pagalbos ranką klientams, susiduriantiems su finansiniais sunkumais,“ – sakė M. Butauskas.

Siekdama patenkinti pirkėjų poreikius, „Varle.lt“ praplėtė prekių asortimentą vien praėjusiais metais nuo 1 mln. iki 1,5 mln. prekių.

Daugiausiai tam įtakos turėjo tai, kad vis daugiau įmonių jungiasi prekiauti prie platformos „Varle.lt“ (marketplace) bei tiesioginiai kontraktai su tokiais gamintojais, kaip „Garmin“, „Marshall“, „Sodastream“, „CAT'S BEST“, „Wahoo“, „Withings“, „Coros“, „Blackroll“, „Steamery“, „Kingsmith“, „Ultradesk“ ir kitais.

Bendrovės darbuotojų skaičius taip pat išaugo 10 proc. per metus. 2021 m. gruodžio 31 d. bendrovėje dirbo 102 darbuotojai, o 2022 m. gruodžio 31 d. šis skaičius išaugo iki 113 asmenų.

„Varle“ yra prekybos centro internete „Varle.lt“ bei 19 franšizinių parduotuvių valdytoja.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją