Sostinės „Akropolyje“, 561 kv. m ploto patalpose, atsidariusi naujausia „City“ parduotuvė siūlo platų įvairių prekių ženklų drabužių ir aksesuarų pasirinkimą moterims bei vyrams. Lankytojai galės rasti verslo ir „smart casual“ stiliaus drabužių bei visoje Europoje žinomų prekės ženklų, tarp kurių „Marella“, „Betty Barclay“, „Joop“, „Calvin Klein“, „Gerard Darel“, „Coccinelle“, „LiuJo“, „Ted Baker“, „Strellson“, „Roy Robson“, taip pat ir naujieną – itin gerai pasaulyje vertinamo prekės ženklo BOSS kolekciją tiek vyrams, tiek moterims.

„Pastaruoju metu „premium“ ir verslo segmentas sparčiai auga. Klientai vis labiau vertina kokybę ir ilgaamžiškumą, todėl naujos koncepcijos didesnėje „City“ parduotuvėje bus galima rasti dar daugiau pasirinkimų, skirtų moderniam miesto klientui“, – teigia „Aprangos“ grupės generalinis direktorius Rimantas Perveneckas.

Vilniaus „Akropolyje“ atidaroma „City“

Pirmoji „City“ parduotuvė pirkėjus pasitiko dar 2007 metais Vilniuje – tuomet svečiai šventė atidarymą Gedimino prospekte, šiuo metu Lietuvoje yra jau 7 „City“ parduotuvės, kurių daugiausia įsikūrusių šalies „Akropoliuose“.

Artėjančią vasarą Vilniaus „Akropolis“ pasitinka ir su kitomis penkiomis naujomis ar atnaujintomis prekybos erdvėmis. Prekybos ir pramogų centre duris atvers vienintelė Lietuvoje prancūziško prekės ženklo „Lacoste“ parduotuvė, taip pat atsinaujinusi, beveik 274 kv. m dydžio naujos koncepcijos avalynės parduotuvė „Salamander“, švaros ir valymo priemonių parduotuvių „PRO7“.

Dar iki birželio sporto ir laisvalaikio prekių pasirinkimą papildys Lietuvos gyventojų pamėgto prekių ženklo „4F“ naujausios koncepcijos parduotuvė, pirkėjų lauks ir naujai atsidarantis, oficialus KODAK LENS atstovas Lietuvoje – optikos salonas „Optio“. Tarp vėliau laukiamų naujienų Vilniaus „Akropolyje“ – sporto ir laisvalaikio aprangos prekės ženklas „JD Sports“.

„Nuolat siekiame, kad „Akropolio“ lankytojai turėtų plačiausią aktualių prekės ženklų pasirinkimą ir norėtų sugrįžti. Džiugu, kad partneriai mūsų prekybos centre drąsiai išbando naujus parduotuvių formatus, atidaro naujas parduotuves, keičiasi ir atsinaujina. Tai leidžia mūsų lankytojams rasti ir naujų prekės ženklų, ir susipažinti su naujausiomis jau žinomų ir mėgstamų prekės ženklų kolekcijomis“, – sako Dominykas Mertinas, „Akropolis Group“ Rinkodaros ir komunikacijos departamento vadovas.

Šiemet sostinės „Akropolyje“ jau atsidarė naujausios koncepcijos, 657 kv. m ploto „Massimo Dutti“ parduotuvė, atsinaujinusi ir tris kartus didesnė „Livin“ parduotuvė, rytietiškus saldumynus siūlanti „Pankera“, vyrų mados prekės ženklo „Pako Lorente“ parduotuvė, avalynės parduotuvė „Scalini“, į naujas patalpas persikėlusi saldainių fabriko „Rūta“ firminė parduotuvė ir nauja didesnėse patalpose įsikūrusi saldumynų ir užkandžių parduotuvė „Candy Pop“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją