Pasak „Volfas Engelman“ generalinio direktoriaus Mariaus Horbačausko, pardavimai Ukrainoje nuo plataus masto karo veiksmų pradžios išaugo net 5 kartus. Anot jo, tam įtakos turėjo solidarumas su ukrainiečiais ir gaminių ženklinimas specialiu Ukrainos nepriklausomybės ir vientisumo simboliu.
„Esame vieninteliai aludariai Lietuvoje, kurie ženklina savo produkciją Ukrainos simbolika“, – pranešime cituojamas M. Horbačauskas.
Kaip tvirtina bendrovė, Ukraina, kartu su Pietų Korėja, Lenkija, Izraeliu ir Italija sudaro 70 proc. „Volfas Engelman“ produkcijos eksporto.
„Delfi“ primena, kad dar praėjusiais metais socialiniame tinkle „Facebook“ plito žinia, kad šios įmonės lietuviškas alus – vis dar Rusijos parduotuvių lentynose. Tuomet bendrovės „Volfas Engelman“ atstovai tikino, kad susiduriama su paralelinio eksporto problema, kai produkcija agresorės rinkoje platinama be jų žinios. Plačiau apie tai galite skaityti čia.