Vienas analitikas neseniai palygino E. Musko gamykloje diegiamų naujovių seriją su Henry Fordo revoliucine judančia surinkimo linija – konvejeriu. „Volkswagen AG“ generalinis direktorius šį mėnesį išreiškė susirūpinimą, kad „Tesla“ sugebės pagaminti elektromobilį per trečdalį laiko, kurio prireikia jo paties bendrovei – o tokie skirtumai keltų pavojų darbo vietoms.

E. Muskas teigia, kad naujovės, kurias tobulina „Tesla“, transformuoja bendrovės kuriamų transporto priemonių struktūrinę konstrukciją. Jis nori naudoti masyvias mašinas – puspriekabės ilgumo ir sulig dviejų aukštų namu – priekinėms ir galinėms kėbulo dalims gaminti naudojant masyvius vientisus metalo gabalus. Tai sutaupytų laiko ir išlaidų, sumažintų automobilio svorį ir padidintų nuvažiuojamą atstumą.

Visas šis šurmulys jau pažįstamas tiems, kurie prieš kelerius metus stebėjo „Model 3“ pristatymą. Amžinai savo gaminius reklamuojantis E. Muskas gyrė beveik pilnai automatizuotą „ateivių-drednoutų“ gamybos sistemą, kuri galiausiai pridarė pragaištingų klaidų ir vos nenuvarė „Teslos“ į bankrotą. Šiandien bendrovė turi kur kas daugiau išteklių, kad galėtų įgyvendinti savo generalinio direktoriaus troškimą iš esmės pakeisti tai, kaip gaminami automobiliai.

„Esmė tokia, kad „Tesla“ turi progą iš naujo išrasti automobilių surinkimo procesą transporto priemonių gamybai ir pritaikyti jį savo gamyklose, – praėjusį mėnesį savo ataskaitoje rašė „Morgan Stanley“ vyriausiasis automobilių analitikas Adamas Jonas. – „Tesla“ stato ateities automobilių gamyklą.“

E. Muskas šių metų pradžioje „Teslos“ ambicijas apibendrino paprastai.