Jo strategija – pradėti nuo švelnios kampanijos, skirtos patraukti savo pusėn Vašingtono aparato veikėjus, kol itin skeptiškai nusiteikę įstatymų leidėjai nepradės diskutuoti dėl prieštaringai vertinamos bendrovės tolesnių veiksmų. Tai rodo, kad Silicio slėnio milžinas, kurio vienas iš pirmųjų šūkių buvo „Judėk greitai ir nebijok laužyti dalykų“ ir kuris išleido lėšų daugiau nei visi jo kolegos, kad atremtų teisės aktus, skirtus apriboti didžiųjų technologijų įmonių dominavimą, keičia pavarą.

Vienas apie pažeidimus informuojantis darbuotojas per spalį vykusį Senato posėdį paliejo kritikos bendrovei ir jos įkūrėjui, piktindamasis pernelyg didele M. Zuckerbergo įtaka ir ragindamas taikyti griežtesnį reguliavimą, kuris neleistų tinklo milžinei pirmenybę teikti pelnui, ne visuomenės gerovei.

Šios polemikos fone „Facebook“ buvo perkrikštyta į „Meta Platforms Inc.“, o jos Vašingtono komanda jau visomis išgalėmis bando padėti palankų pamatą judėjimui į šią galimai pelningą erdvę, kol įstatymų leidėjai ir reguliavimo institucijos nepradėjo gilintis į tai, kokią žalą tai galėtų sukelti.

„Meta“ produktų ir politikos komandos pastaraisiais mėnesiais pristato šį virtualųjį ateities pasaulį ekspertų grupėms ir ne pelno organizacijoms, rengia konferencinius pokalbius, kurių metu išdėsto bendrovės viziją, teigia šaltiniai, susipažinę su diskusijomis.