Saldumynų gamybos milžinė prisipažįsta, kad trečdalį pajamų gauna iš nesveikų produktų
Dasha Afanasieva
Bloomberg
„Nestle“ savo portfeliui pritaikė mitybos įvertinimo testą ir pranešė, kad trečdalis jos parduodamų produktų nepatenka į nepriklausomą „sveiko maisto“ apibrėžimą.
Išvada rodo, kad „Nestle“ dar turi kur tobulėti, jei siekia tapti didžiausia sveikos mitybos kompanija. Šveicarijos kompanija pranešė, kad pagal „Health Star Rating“ sistemą 30 proc. jos portfelio produktų laikomi sveikais, o 35 proc. – nesveikais.
Likusi dalis apima naminių gyvūnėlių ėdalą, kūdikių mišinukus ir medicininės mitybos produktus, kurie į tyrimą nebuvo įtraukti, nes yra sukurti siekiant konkrečių tikslų, pvz., pagerinti inkstų funkciją.