I. Genytė-Pikčienė priminė, kad lūkesčiai visada yra pagrindinis stimuliuojantis taškas, kuris programuoja žmonių elgseną. Kai ateities perspektyvas vertiname kritiškai ir santūriai, natūralu, gerokai mažiau vartojame ir investuojame. Įmonės, verslai irgi stengiasi taupyti finansines atsargas.

„Ir priešingai, kai ateitį vertiname šviesiai, spaudžiame akseleratorių iki dugno, vartojame gausiai, išlaidaujame ne tik pirmojo būtinumo prekėms ir paslaugoms. Sprendimus priimame optimistiškiau ir rizikingiau“, – konferencijoje „Mano investicija“ kalbėjo I. Genytė-Pikčienė.

Kaip jau teko girdėti, lietuviai yra toli gražu nebėra pesimistiškiausi vartotojai ES – vyrauja optimistinės nuotaikos: „Jau eilę mėnesių esame pirmi ES pagal vartotojų lūkesčių indeksą. Vienareikšmiškai tai veikia mūsų elgseną ir prisideda prie finansinės elgsenos. Visa tai agreguojasi į makroekonomines kategorijas.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)