Pati pirma elektromobilių įkrovos stotelė mūsų šalyje buvo pastatyta 2011 m. birželį. Ją bendradarbiaudamas su bendrove „Elektromotus“ šalia savo pastato Vilniaus Rinktinės gatvėje įrengė Energetikos ir technikos muziejus. Tiesa, ši lėtojo įkrovimo stotelė, leidusi elektromobilį įkrauti per 4-8 valandas, veikė neilgai – jau 2014 m. ji buvo uždaryta.
Po metų – 2012 m. liepą – Vilniuje bendrovė LESTO (dabar – ESO) įrengė ir pirmąją greito įkrovimo stotelę, kurią padovanojo automobilių gamintojas „Nissan“, kaip tik tada mūsų šalyje planavęs vieno pirmųjų elektromobilių „Nissan Leaf“ premjerą. Tuo metu mūsų šalyje iš viso buvo registruoti tik 42 elektra varomi lengvieji M1 klasės elektromobiliai. Viešų lėto įkrovimo stotelių skaičius buvo pasiekęs 12.
2022.03.31 14:33
Skaičiuojantiems, ar apsimoka įsigyti elektromobilį: kur, kada ir už kiek jį galima krauti
www.DELFI.lt
FOTO:
Praėjus dešimčiai metų nuo pirmosios Lietuvoje elektromobilių įkrovos stotelės atidarymo, mūsų šalis pagal elektromobilių skaičių ir jiems skirtos infrastruktūros plėtrą vis dar gerokai atsilieka nuo Vakarų valstybių. Vis dėlto elektrinių transporto priemonių keliuose daugėja, o jų vairuotojai neretai yra priversti spręsti galvosūkius – kur, už kiek ir kada pakrauti automobilį. Taip pat – ar naudotis vieša įkrovos infrastruktūra, ar verčiau investuoti ir prie namų įsirengti nuosavą stotelę.
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos
Rodyti diskusiją