Prieš korėjietiškai kosmetikai įžengiant į kosmetikos rinką, pasaulyje verslo simboliais buvo vadintos Prancūzija ir Japonija. Neilgai trukus, korėjiečių gamintojai minėtoms šalims tapo rimtais konkurentais ir jau 2017 metais Pietų Korėjos grožio pramonės vertė viršijo 13 milijardų dolerių, skelbė britų naujienų portalas BBC. Šiuo metu yra daugybė korėjietiškos kosmetikos gamintojų, kurias vienija vienas žodis – K-Beauty.
Pietų Korėjoje gaminama kosmetika yra pažįstama ir Lietuvos pirkėjui – spalvingos pakuotės ir ne visuomet suprantami sudedamųjų dalių sąrašai, ko gero, jau spėjo patraukti ne vieno lietuvio dėmesį. Tačiau aišku viena: klausimų ir abejonių dėl korėjietiškos kosmetikos kyla iki pat šiol.